Maarre...hoe zag mams er vóór de bevalling uit???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CM_ schreef:Ik gok op 38
Wist ook niet dat het er zoveel konden zijn djies wat een berg.
In principe ben ik een tegenstander van het houden van slangenvooral omdat ze vaak jonge kittens krijgen, walgelijk vind ik dat
.
Maar vind dit wel byzonder om te zien, en hoop dat die van jou alleen muizen etc krijgen
Fiffill schreef:Wat een schatjes, blijven ze hun kleur houden of gaat dat nog wat veranderen? Het zijn er echt een hoop ja, ben benieuwd hoe veel het er nou zijn
CM_ schreef:Ik gok op 38
In principe ben ik een tegenstander van het houden van slangenvooral omdat ze vaak jonge kittens krijgen, walgelijk vind ik dat
.
Maar vind dit wel byzonder om te zien, en hoop dat die van jou alleen muizen etc krijgen
AllstarLove schreef:Boa's planten zich gewoonlijk geslachtelijk voort, maar er is ook een geval van parthenogenese bekend. De jongen uit deze ongeslachtelijke voortplanting zijn vrouwtjes die een paar van het geslachtschromosoom W hebben, wat bij geslachtelijke voortplanting nooit voorkomt.[1][2]
_San87_ schreef:CM_ schreef:Ik gok op 38
.
Hoe kom je daar nou bij?