Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik zou haar Koningin Hierodula van Mantodea tot Exoptherygota noemen met als roepnaam Juul.
Fiffill schreef:_San87_ schreef:Ik zou haar Koningin Hierodula van Mantodea tot Exoptherygota noemen met als roepnaam Juul.geniaal!
Ik vermoed alleen dat het een hij is. Maar als het een zij blijkt te zijn zal ik deze adellijke titel zeker in mijn achterhoofd houden
Was bezig met een filmpje in elkaar zetten van het eten, crasht het programma..Had natuurlijk nog niks opgeslagen..
Fiffill schreef:_San87_ schreef:Ik zou haar Koningin Hierodula van Mantodea tot Exoptherygota noemen met als roepnaam Juul.geniaal!
Ik vermoed alleen dat het een hij is. Maar als het een zij blijkt te zijn zal ik deze adellijke titel zeker in mijn achterhoofd houden
Was bezig met een filmpje in elkaar zetten van het eten, crasht het programma..Had natuurlijk nog niks opgeslagen..
Fiffill schreef:Na voor de 2e keer mijn filmpje in elkaar gezet te hebben wil hij 'm nog steeds niet goed opslaanheb hem gelukkig wel als bestand opgeslagen dat ik 'm kan openen en er verder aan kan werken, maar niet kan uploaden want zo wil hij hem dus niet opslaan.
Ik heb net nog even geteld en nog steeds het vermoeden dat het een mannetje is, hoop dat hij/zij snel verveld misschien wordt het dan duidelijker.
Het was vandaag zonnig en aangezien mijn kamer op het zuiden is wordt het dan snel warm (niet zo fijn in de zomer helaas), maar het beestje vond het wel lekker en was duidelijk ook wat actiever (krijg je als het warmer is). Hij zit me momenteel naast m'n beeldscherm zo aan te kijken
Fiffill schreef:En jij houdt paarden? Vindt je dat niet zielig, in een weitje/en of bak, en dan ga je er nog op zitten ook, en daar geniet je dan van.Als je zo denkt, moet je helemaal geen dieren gaan houden.
Misschien moet je je eerst even inlezen voordat je dingen gaat roependan had je namelijk geweten dat bidsprinkhanen solitaire dieren zijn (dus 'moederziel alleen' is hoe ze leven
), ook in het wild. Bij veel soorten eet de vrouw de man zelfs op na de paring, en als ze er nog niet klaar voor is heeft hij daarvoor nog pech...
Als tweede, wie zegt dat ik een kleine bak heb? Die heb je helemaal niet gezien, dus hoe kan je daar nou iets over zeggen.Oh, en de meeste bidsprinkhanen worden in gevangenschap ouder dan in het wild.