Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Hhilde schreef:whitneyvdw schreef:wat een schatje,hier zit echt geen kwaad in,en ook al zou het een pitbull zijn,dan kunnen ze toch heel lief zijn .kijk maar eens naar ceasar van de hondenfluisteraar,die heeft schatten van pitbulls,heel veel plezier met deze lieve hond.
*Rent gillend rondjes door heel bokt*
Cesar is een man die gevoel heeft voor die honden, je moet er maar net mee om kunnen gaan!Inney schreef:Nou daar ben ik het niet mee eens. Onze hond had toch aardig last van zijn hormoontjes in zijn puberteit![]()
En we hebben de opvoeding naar mijn mening toch wel goed gedaan hoor![]()
Puberteit is puberteit,
Als ik voorgaande berichten in andere topics over honden van jou bekijk, weet ik zeker dat jij prima kunt opvoeden. Alleen ik geloof gewoon niet zo in puberteit bij honden.
*en hangt meteen slingers op om dit FANTASTISCHE antwoorde te vieren* Elma_ schreef:Joanne1987 schreef:ja Elma_ heb je er niet meer om nu even te plaatsen
Jahoor, nog zoiets levensgevaarlijks, kijk uit hoor!!!!!
http://imageshack.us/m/840/8615/13063971875clmh.jpg

Ligt ook altijd zo met een van mijn ambullen.
Toen is ze er maar bij gaan liggen en sindsdien liggen ze altijd zo samen te snurken
jesito schreef:Je voelt je blijkbaar persoonlijk aangevallen, was niet de bedoeling.
Maar vaak is het wel zo.
Als ik hier in de buurt kijken wat voor mensen zo'n hond hebben, dan valt dat idd onder de noemer penis-verlenging.
)