De Aardbeitjes doen 't nog steeds super. Als je wat zegt bij de werpkist komen ze meteen miauwend op je af, ze beginnen te spelen en ze knuffelen. Ik heb nog nooit zó jong, zó'n lief nestje meegemaakt. Ze zijn echt heerlijk!
Ze vonden het foto's maken een beetje eng, vandaar dat ze een beetje sip kijken. Ze hebben er nog geen 2 minuten opgezeten hoor
De knuffelheer!
Fraise Florence, deze dame komt metéén naar je toe als je je hand in de werpkist doet. Die twijfelt geen moment.
Uit deze combinatie konden alleen Seal & Blue (tabby) kittens komen. Dat zijn ongeveer de makkelijkste kleuren en ja, dan kan je het héél vroeg zien Ze beginnen nu inderdaad echt in te kleuren, ze veranderen met de dag. Maar je kan een paar dagen na de geboorte de neusleertjes en de oren al zien veranderen.
Het katertje heeft effen, donkerbruine oortjes. Het tabby kan je zien door het witte randje op de oorrandjes.
Echt waar ik zou er zo een komen ophalen bij je. Maar ja me vriend he.... '' nee niet in dit huis, nog even het is hier dierentuinpark emmen''. zucht...