Mijn Chihuahua zwanger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:44

Focussed schreef:
Het is sowieso een mix, want anders had ze 100% Chihuahua ouders, en die heeft ze niet :)

Vind het persoonlijk vrij veel voor een mixje. Het is geen rashond, dus dat vind ik haar niet waard.

Maar, de vader van mijn hondje had een stamboom en de moeder liep daar rond en leek ook heel echt.
<3 Dit is ze ook.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://94.100.121.27/819800001-81985000 ... _54UV.jpeg

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:45

Citaat:
Ja vond zelf dat ze ook wel wat weg hebben van een rotweiler ja
Toen we haar kochten werd ze ook verkocht als Chihuahua, maar zonder stamboom!
Maar ik heb eigenlijk geen zin in dit gezeur allemaal,
het is toch helemaal niet jullie zaak waarvoor en hoe ik hem verkoop?
Hou deze discussie aub in een ander topic, ik open dit topic om de puppy's te laten zien!

Het is gewoon de harde waarheid. Een chihuahua zonder stamboom is geen chihuahua, klaar uit. Je kan prima hondjes hier mee fokken, al is het risicovoller. Je kan ze alleen geen chihuahua noemen.

Als je zegt: ik heb bastaardjes gefokt, en ze gaan voor 200 euro de deur uit, is er niemand die daar een probleem mee heeft.

Op dit soort topics wordt gewoon gereageerd omdat er een grote nep-chihuahua handel aan de gang is, met heeel veel nare gevolgen voor de pupkopers. En voor de hondjes ook. Ik weet niet of jij hebt gefokt om te handelen, maar bij zulk soort topics gaan alarmbellen rinkelen, vooral omdat je niet voor jezelf fokt en ook nog geen baasjes hebt.

Over die mix: Natuurlijk is het een mix. Dat kan je zo zien. Ze is niet meer dan 200 euro waard, en zeker geen 750. Voor 50 euro meer had je een prachtige, gezonde chihuahua gehad bij een zeer betrouwbare fokker.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:47

Ezumii schreef:
Jeetje, dan denk je alles op bokt gezien te hebben maar nu wordt er ook al door andere mensen besloten of je hond wel of niet zijn aankoopsbedrag waard is..

Zielig voor ts dat ze erin getuind is. En die bedragen noem ik (en anderen) om mensen te waarschuwen om er weer in te tuinen. Het is gewoon zo jammer van je geld, als je voor een paar tientjes extra bij een echte betrouwbare fokker een echte chi kan kopen!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:48

GJ9 schreef:
Citaat:
Ja vond zelf dat ze ook wel wat weg hebben van een rotweiler ja
Toen we haar kochten werd ze ook verkocht als Chihuahua, maar zonder stamboom!
Maar ik heb eigenlijk geen zin in dit gezeur allemaal,
het is toch helemaal niet jullie zaak waarvoor en hoe ik hem verkoop?
Hou deze discussie aub in een ander topic, ik open dit topic om de puppy's te laten zien!

Het is gewoon de harde waarheid. Een chihuahua zonder stamboom is geen chihuahua, klaar uit. Je kan prima hondjes hier mee fokken, al is het risicovoller. Je kan ze alleen geen chihuahua noemen.

Als je zegt: ik heb bastaardjes gefokt, en ze gaan voor 200 euro de deur uit, is er niemand die daar een probleem mee heeft.

Op dit soort topics wordt gewoon gereageerd omdat er een grote nep-chihuahua handel aan de gang is, met heeel veel nare gevolgen voor de pupkopers. En voor de hondjes ook. Ik weet niet of jij hebt gefokt om te handelen, maar bij zulk soort topics gaan alarmbellen rinkelen, vooral omdat je niet voor jezelf fokt en ook nog geen baasjes hebt.

Over die mix: Natuurlijk is het een mix. Dat kan je zo zien. Ze is niet meer dan 200 euro waard, en zeker geen 750. Voor 50 euro meer had je een prachtige, gezonde chihuahua gehad bij een zeer betrouwbare fokker.

Sorry hoor, ik ben geen (ik zal maar hondenfokker zeggen) ik doe het gewoon voor mezelf,
waar bemoeien jullie je eigenlijk mee?
Ik open dit topic om mijn hondjes te laten zien en omdat ik het leuk vind om ze te laten zien!
Ik heb geen zin in deze discussie en wat ik met de verkoop doe zie ik dan wel!
Dus zullen we het gewoon bij de puppy's houden nu?
Laatst bijgewerkt door Sarcasm op 22-04-10 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

tinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:48

Vind de discussie eerlijk gezegd niet echt boeiend, iedereen die een hond wil kopen kan kiezen tussen een vuilnisbakkie of een hond met stamboom. Het word een ander verhaal als een verkoper je probeert te belazeren maar daar ben je als koper zelf bij en je weet dat je je goed moet voorbereiden als je een dier gaat kopen.
BeautyEmily ik vind je hondjes er lief uit zien en hoop dat ze allemaal gezond opgroeien.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:49

tinkert schreef:
Vind de discussie eerlijk gezegd niet echt boeiend, iedereen die een hond wil kopen kan kiezen tussen een vuilnisbakkie of een hond met stamboom. Het word een ander verhaal als een verkoper je probeert te belazeren maar daar ben je als koper zelf bij en je weet dat je je goed moet voorbereiden als je een dier gaat kopen.
BeautyEmily ik vind je hondjes er lief uit zien en hoop dat ze allemaal gezond opgroeien.

Dankjewel, hier hoopte ik op! :=

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:50

@TS: Leuke foto's heb je geplaatst hierboven! Was ze nog zeker heel jong?
Hoe oud is ze nu eigenlijk, of heb ik daarover heen gelezen.

En weet je het geslacht van de pups al?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:52

Cath_16 schreef:
@TS: Leuke foto's heb je geplaatst hierboven! Was ze nog zeker heel jong?
Hoe oud is ze nu eigenlijk, of heb ik daarover heen gelezen.

En weet je het geslacht van de pups al?

Als we het goed gezien hebben zijn het 3 meisjes.
De foto's zijn denk ik 2/3 maanden geleden gemaakt, ze is nu 1 jaar.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:52

Leuke pups BeautyEmily, en hele mooie mama! Ik vind haar mooier dan de gemiddelde echte chi!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 11:57

Dankjewel!
Ik vond het wel heel erg om te zien vanmorgen dat hondje.
Het was het enige jongetje, ze had niet veel haar echt zo zielig! :(:)

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:58

Is ze nog maar 1 jaar? Was dit haar eerste loopsheid, of haar tweede? Jullie zijn er vroeg bij iig.

En dat je je een beetje aangevallen voelt door onze posten, was niet nodig geweest, als je tenminste niet om de redenen fokt die hierboven genoemd zijn. Als je alleen dingen in je eigen straatje wilt horen moet je geen topic openen, simpel zat. Maar goed, er is nu wel genoeg over gezegd. Veel succes met de kleine meisjes!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 12:00

Ze is twee keer loops geweest.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 12:01

Dit was het hondje wat nu overleden is ;(
Vind het eigenlijk wel heel erg..
Afbeelding

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:02

Prachtige mamahond en prachtige pups TS! Gefeliciteerd :)
Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze opgroeien..

Bokkers zijn weer op hun best hier blijkbaar.. Bijna om je voor te schamen

Florale

Re: Mijn Chihuahua zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:05

Leuke pups!En het pupje wat er niet meer is,was nog niet af.........
Mss voor het pupje beter zo.

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:05

Wat een leuk hondje met leuke pups! Je zei dat de eerste wit was? Of heeft die net zo'n kleur als mama? Vind het een erg mooie kleur. Jammer dat de tweede puppie overleden is, maar dat is de natuur, ook al had je haar nog een paar weken in leven kunnen houden dan had ze misschien nog wel komen te overlijden.
Heel veel succes en plezier met je pups!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:06

Het is dat ik een grote speelse jachthond van 1 jaar heb... Anders had ik ook wel een chi gewild ...Ze zijn zoo Lieff!!!

Jammer van het hondje wat dood gegaan is

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 12:12

DjunDjun schreef:
Wat een leuk hondje met leuke pups! Je zei dat de eerste wit was? Of heeft die net zo'n kleur als mama? Vind het een erg mooie kleur. Jammer dat de tweede puppie overleden is, maar dat is de natuur, ook al had je haar nog een paar weken in leven kunnen houden dan had ze misschien nog wel komen te overlijden.
Heel veel succes en plezier met je pups!

Ik weet niet welke kleur ze precies zijn, ze lijken wit of net als de mama.
Maar ze lijken wel iets donkere vlekken te krijgen.
Een heeft ook een blauw hoofdje en blauwe pootjes. Dus misschien komt dat nog!
Ik zal vanmiddag als ik thuis ben foto's gaan maken, zit nu op school.
Ze zijn zo leuk! <3

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:14

ArabicQueen schreef:
Het is dat ik een grote speelse jachthond van 1 jaar heb... Anders had ik ook wel een chi gewild ...Ze zijn zoo Lieff!!!

Haha grote kans op Hap Slik Weg?

Wat jammer dat nr 2 het niet gehaald heeft :(:) Ze zien er allemaal ontzettend schattig uit!

Ben het met Dagmar_k eens dat ik plaatsvervangende schaamte voel voor hoe een aantal mensen zich hier uiten.
Wie ben je in godsnaam om te gaan oordelen over de prijs of de benaming van iemand anders zijn puppy's?

Maar nogmaals gefeliciteerd met de pups! ;) Hoop dat deze drie het goed gaan doen!
Kun je ze een beetje uit elkaar houden?

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:15

Debbie schreef:
ArabicQueen schreef:

Wat jammer dat nr 2 het niet gehaald heeft :(:) Ze zien er allemaal ontzettend schattig uit!

Ben het met Dagmar_k eens dat ik plaatsvervangende schaamte voel voor hoe een aantal mensen zich hier uiten.
Wie ben je in godsnaam om te gaan oordelen over de prijs of de benaming van iemand anders zijn puppy's?

Maar nogmaals gefeliciteerd met de pups! ;) Hoop dat deze drie het goed gaan doen!

Haha ja dat denk ik wel ja...

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 12:17

Debbie schreef:
ArabicQueen schreef:

Kan ze totaal niet uit elkaar houden :=
Eentje lijkt een blauw hoofdje te gaan krijgen (vader was bleu&tan ofzo?)
Kan eigenlijk niet wachten om foto's te gaan maken!

En oordelen over de prijs van andermans puppy's snap ik ook niet,
maar ik ben er blij mee en da's het belangrijkste!
Ik wil mijn moeder over gaan halen om er eentje te mogen houden,
ik denk niet dat het mag want dat had ze al gezegd omdat we dan drie honden hebben.
Maar ik betwijfel of ze ze allemaal weg kan doen, ze zijn toch zo leuk! <3

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:17

Emily trek je niks aan van mensen die buiten dit topic om hele discussies gaan houden of je te veel hebt betaald of niet en wat een mix precies inhoudt :+ en ik ben het ook met Dagmar_k eens, soms schaam ik me gewoon voor hoe hier mensen zo behandeld worden. Ik snap trouwens niet dat een Mod niet ingegrepen heeft, dat doen ze wel voor minder..
Jammer dat je kleintje het niet gered heeft, maar die was inderdaad nog niet klaar en dat is de natuur. Heel veel plezier met de andere hondjes en lekker veel foto's plaatsen!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 12:22

Josefien schreef:
Emily trek je niks aan van mensen die buiten dit topic om hele discussies gaan houden of je te veel hebt betaald of niet en wat een mix precies inhoudt :+ en ik ben het ook met Dagmar_k eens, soms schaam ik me gewoon voor hoe hier mensen zo behandeld worden. Ik snap trouwens niet dat een Mod niet ingegrepen heeft, dat doen ze wel voor minder..
Jammer dat je kleintje het niet gered heeft, maar die was inderdaad nog niet klaar en dat is de natuur. Heel veel plezier met de andere hondjes en lekker veel foto's plaatsen!

Klopt dankjewel! Wel erg zielig voor het hondje.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 13:19

Ik zit zelf op school nu,
heb mama gevraagt een paar foto's te maken!
Nou hier zijn ze! :9

Vanmorgen was trouwens wel heel zielig, we hadden het overleden hondje begraven.
En Beauty was overal aan het zoeken.. ;(

Afbeelding
Afbeelding

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:24

Debbie schreef:
ArabicQueen schreef:

?

Nee het gaat erom dat ik het sneu vind voor de TS dat ze zo "getild" is met die prijs. Als we gewoon even "statisch" naar het hondje kijken (en dus geen gevoel bij komt kijken) zou dit gewoon een kruising zijn, en zou de prijs rond de €200,- liggen. Bij lange na niet 750,- (omdat je daarvoor stamboom hondjes koopt).

Ik bedoel het niet om te kwetsen hoor, maar het is gewoon sneu voor de TS dat ze het hondje gekocht heeft voor een prijs die het eigenlijk niet waard is. (Maar goed, het is wel een ontzettend leuk beestje, dus helaas gedane zaken nemen geen keer).

Jammer van het pupje idd, maja de andere 3 maken het gelukkig goed toch ?