wat een lieve hond, veel geluk en plezier met hem, en wat knap dat hij heel veel dingen kan om jou te helpen om zoveel mogelijk zelfstandig te kunnen zijn.
Nog even een berichtje van mijn mams: Ze vind het een geweldige hond & vind jullie ook heel leuk samen. En ze zei dat als je d'r ooit weg doet (waarvan ze zelf inziet dat die kans heeeeul klein is) we hier nog wel een plekje hebben .
Wat een leuk filmpje . Ik word er helemaal blij van! Ze houd je ook echt goed in de gaten!
Zag van de week op het station ook een groepje met geleidehonden reizen. Moest meteen aan jullie denken! Echt superleuk was het ook om ze eens in het echt aan het werk te zien, een heel bijzonder gezicht hoe ze in al die drukte op alles letten & de baas helpen met van alles en nog wat. Ik was echt impressed.
Sparky10
Geplaatst: 23-04-10 00:42
hihi ik heb haar al ontmoet in het bos vond het grappig je tegen te komen en aangezien je nu lekkah dichtbij staat kunnen we mooi samen rijden
Wat super voor je, maar naar het hele topic te hebben doorgelezen kan ik nog niet niet vinden waarom je beperkt bent en in een rolstoel zit En ik ben eigelijk toch wel nieuwsierig
YvonneV
Geplaatst: 25-04-10 15:46
yvonnedv schreef:
Ik heb gisteren een stukje van JONG zitten kijken RESPECT!!!