Beer is echt een schat van een hond. Het had even wat begeleiding nodig dat ie niet te druk moet doen rond de kittens, maar volgens mij denkt hij dat ie de vader is..haha
Achgut wat een lief gespuis ! Ik vind pixie het leukst haha
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-09 13:02
Helaas was ik even buiten gebruik vanwege een chirurgische ingreep, maar vandaag toch wat foto's kunnen maken van de jongste kittens. De kittens zijn nu ruim 2 weken oud.
Narya's enige dochter. Zij gaat samen met een van de dames uit Nenya's nestje bij goede vrienden van ons wonen. Zij wilden al jaren geleden 2 kittens kopen, maar wilden eerst wachten tot hun oude katten er niet meer waren (2 abessijn terroristjes loslaten op je bejaarde kat is wat teveel van het goede)
De grootste dame uit het nestje van Nenya
De kleine man uit het nest van Nenya
De kleine, maar o zo hoorbare zus uit het nestje van Nenya
En dan de dikke broer. Dit wordt een flinke jongen, met een heel mooi donker kleurtje.
3 nestjes zelfs waarvan 2 gepland en eentje had ook wel zin in een feestje en werd ondanks de pil zwanger.
1e nestje is nu 5 weken oud en zijn 2 poesjes uit Kasumi. 2e nestje is nu 2 weken oud en zijn 4 kittens uit Nenya 3e nestje is nu 2 weken oud en is 1 poesje uit Narya
We zouden eigenlijk niets uit deze nesten aanhouden aangezien dat onpraktisch is om vader en dochter in 1 huis te hebben en het plan was om uit een van Umberto's laatste nesten volgend jaar een poesje aan te houden. En tja dan kom je toch in de verleiding als er een erg leukie tussen zit om die te houden. Maar goed als dan een hele goede vriend 2 poesjes wil en dat de laatste 2 poesjes zijn dan heeft het lot dus anders beslist en gaan ze lekker samen daarheen.
Kunnen we ook eerst mooi zien hoe de kleintjes uitgroeien tot volwassen om te zien wat wij zouden willen aanhouden om mee door te gaan.