En wat een leuke foto's. Ik kan ze bijna geluiden horen maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Op een gegeven moment hoor ik een poesje mauwen en denk tjee, dat klinkt wel dichtbij zeg... En ietsje later schuift er ineens weer een poes onder dek, maar dit keer was ze dus niet alleen! Ze had 1 van de kittens bij en die werd onder de dekens tegen m'n buik aangelegd
Beessie begon meteen gezellig rond te kruipen dus direct een arm eromheen om te voorkomen dat 'ie meteen weer uit bed zou donderden
Ik moet zeggen, was vrij snel wakker en heb poes en baby maar weer naar hun eigen bed terug gebracht. We weten denk ik wel waar de actie vandaan komt, we hebben sinds een paar dagen de doek die over de doos lag omhoog gedaan en sinds eergisteren de kast open gelaten. Zodat ze wat meer gaan wennen aan licht, mensen die heen en weer lopen enz. Maar mijn ouders hadden het raam open en ik denk dat Chai het gewoon te koud vond, en dus een warmer plekje op ging zoeken!
Ik heb uiteraard de doek er weer over heen gehangen en ook de kast dicht gedaan, zodat het weer wat behagelijker wordt in het nest
Dit voortaan maar iedere avond doet, het koelt 's avonds toch al hard af momenteel.
Ik dit topic vermijden, kijk ik.. Zie ik me daar toch schattige kleine poezels.. Owow.. Niet best.. 

Dus als 'ie het niet doet, morgen nog eens proberen 
Mamma en Beeb,s
Gelukkig was het nu niet zo vroeg, maar ik lag wel nog te slapen, had het nu echt niet door. Ze kroop er gewoon bij, ik lag op mijn buik, voel ik ineens iets kleins over mijn rug heen wandelen!
Ze had ehm ook echt bovenop me gelegd, maf beest
Vervolgens de rest van het nest ook gehaald, op 1 na. Met die ene bleef ze zelf in de doos en ik kon op de andere 3 passen... Duidelijk, een poes heeft personeel... Uiteindelijk toch alles maar terug naar bed gebracht, was ze het niet helemaal mee eens maar uiteindelijk accepteerde ze het toch.

Zo ongevere om 3 uur 's nachts kroop Chai ineens weer met een kitten in bed. Dus ik wakker, kitten mee en terug naar zijn eigen nest. Chai was echter al met het volgende kitten bij mijn bed, dus die ook opgehaald, terug gebracht terug naar bed, en ja hoor, daar liep alweer een kitten rond... Na zo'n 10 keer
op en neer gegaan te zijn de deur van mijn ouders slaap kamer afgesloten en even afgewacht wat er zou gebeuren. 1 kitten werd nog voor de deur gelegd maar ze had al snel door dat ze niet meer naar mijn kamer kon... Het werd rustig dus ik lekker naar bed. Nu slapen mijn ouders altijd met de deur open, vinden het snel bedomd met de deur dicht dus toch maar de deur open. Stom natuurlijk, want een half uur later was ze er weer... Ik was ondertussen echter echt te moe om actie te ondernemen dus ik had zo iets van, je doet maar! Morgen zullen we er nog eens over na denken hoe we dit gaan voorkomen. Dus binnen enkele minuten lag ik met een arm vol kittens die gelukkig redelijk rap gingen slapen. Chai is veel bij ze geweest, heeft ook op dek gelegen terwijl de baby's onder dek sliepen en ik heb eigenlijk ook nog best goed geslapen. Ok, je wordt als je maar een teen bewegen wilt meteen weer wakker, maar het sliep verder best gezellig
Toen ik 's ochtends wakker werd realiseerde ik me dat Chai al zeker sinds de vorige wakkere periode (uur/anderhalf uur daarvoor) niet geweest was. Het was ondertussen 9 uur, dus even bij mijn ouders om de hoek gekeken en wie lag daar prinsheerlijk te slapen?! Chailai! Samen met onze andere kat, Bagheera genoot ze van d'r rust. Sterker nog, ze wierp mij bijna een blik toe van, moet jij niet oppassen
Maar we hebben het hele gezinnetje naar beneden verhuist. Dikke stress bij moeders natuurlijk, maar op dit moment ligt alles eigenlijk heel vredig. Voordeel is dat we nu water en kattenbak erbij kunnen zetten, nadeel is dat het wat drukker is. Maar slapen met 4 kittens is heel knus, alleen rust je er niet echt heel erg van uit
) en alles in de kamer, kattenbak, eten, water alles. Ga ik de eerste avond naar bed de zoldertrap op... Komt mevrouw meteen achter me aan om de boel daar eens goed te bekijken!
Onder bed, op bed, onder de dekens... Ons mam had het ook gemerkt dus toen ze weer bij haar kittens was hebben we, heel gemeen
, de deur dicht gedaan... De kittens zijn nu bezig zindelijk te worden en er ligt met regelmaat iets naast het de bak, liever niet als ik daar slaap. Ze is het er ondertussen toch wel mee eens, ik kom gewoon veel bij d'r op bezoek

betuigd weer een echte Siamees te zijn