Wat ik vannacht toch had! Rond een uur of5, half 6 was Chailai al een paar keer bij me op bed gekomen. Onder de dekens, even liggen en er weer onderuit. Ik was wel wakker, maar niet heel helder zeg maar
Op een gegeven moment hoor ik een poesje mauwen en denk tjee, dat klinkt wel dichtbij zeg... En ietsje later schuift er ineens weer een poes onder dek, maar dit keer was ze dus niet alleen! Ze had 1 van de kittens bij en die werd onder de dekens tegen m'n buik aangelegd
Beessie begon meteen gezellig rond te kruipen dus direct een arm eromheen om te voorkomen dat 'ie meteen weer uit bed zou donderden
Ik moet zeggen, was vrij snel wakker en heb poes en baby maar weer naar hun eigen bed terug gebracht. We weten denk ik wel waar de actie vandaan komt, we hebben sinds een paar dagen de doek die over de doos lag omhoog gedaan en sinds eergisteren de kast open gelaten. Zodat ze wat meer gaan wennen aan licht, mensen die heen en weer lopen enz. Maar mijn ouders hadden het raam open en ik denk dat Chai het gewoon te koud vond, en dus een warmer plekje op ging zoeken!
Ik heb uiteraard de doek er weer over heen gehangen en ook de kast dicht gedaan, zodat het weer wat behagelijker wordt in het nest
Dit voortaan maar iedere avond doet, het koelt 's avonds toch al hard af momenteel.
Laatst bijgewerkt door Amable op 22-09-09 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt