Vandaag terug naar de veearts geweest voor de derde en laatste behandeling tegen de beestejes. De veearts heeft ze allebei nagekeken en ze zouden weg zijn...
Ook bronco voelt zich veel beter, die krijgt nu pillen tegen ontsteking? denk ik, en zo 'snoepjes' van pedigree 'souplesse +', gaat wel pas na 6 weken werken. Maar met de pillen gaat het al veeeel beter.
Het is toch wennen zo een toller, echt heel anders dan de honden die we gewoon zijn.
Naar andere honden toe is ze heel spelerig, en happerig. Ze maakt altijd heel veel lawaai met spelen (grommen en zo kort blaffen).
Naar mensen toe is ze, tja, hoe moet ik dat omschrijven, gewoon raar

Ziva die gaat overal los mee naar toe, naar de paarden enzo, ...
En abby, als ik die meeneem naar de paarden, dan draait ze zich om en loopt gewoon zo snel als ze kan naar huis.. Niet willen luisteren ..
Heel raar, aan de leiband lopen gaat soms goed, en soms wil ze gewoon niet vooruit.
Ze is soms chinees doof

Je kan met haar ook niet zo wild spelen als met ziva, ziva die likt u dood, en kwispelt haar staart er af. Abby beweegt niet ...
Alleen als je rustig langs haar op de grond gaat liggen, gaat ze aan je handen likken en snuffelen enzo.
Echt een rustig beestje...