Ja ze is erg gezond Gisteren en vandaag was echt heel erg lachen Ik ging met een stukje ham door de tuin rennen en alledrie erachteraan Zag er echt komisch uit. Ik plaats morgen denk ik een filmpje ervan. Op het filmpje is het wel minder komisch, gisteren was het het leukst Ik lag echt plat, G in sneltreinvaart achter Kiwi aan, maar Kiwi was sneller
JEEEJ Ik had die paasfoto dus opgestuurd naar de gemeente krant. Heb ik mailtje terug, je bent de winnaar je foto staat volgende week in de krant Staat Kiwi in de krant, hij zou het eens moeten weten
996981
Geplaatst: 07-04-09 17:15
sammyvriend schreef:
JEEEJ Ik had die paasfoto dus opgestuurd naar de gemeente krant. Heb ik mailtje terug, je bent de winnaar je foto staat volgende week in de krant Staat Kiwi in de krant, hij zou het eens moeten weten
ze
stitchlover
Geplaatst: 07-04-09 20:44
Kiwi wordt fotomodel et een leuk kuuketje
sammyvriend
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-09 17:15
themuisje schreef:
sammyvriend schreef:
Ze springt vaak op de rug van Peer Daar hebben we wel een foto van, maar nog niet op de pc. Die komt dus nog.
stitchlover
Geplaatst: 10-04-09 14:58
sammyvriend schreef:
Vandaag of morgen komt hij...
Ze springt vaak op de rug van Peer Daar hebben we wel een foto van, maar nog niet op de pc. Die komt dus nog.
Haha die moet ik zien
Ladyloe
Geplaatst: 16-04-09 23:10
Wat een leuk topic! Wij hebben zijdehoentjes en krielkipjes rond lopen.. De zijdehoentjes staan er om bekend dat ze zoveel broeden.. Nou dat hebben we geweten ook! Er zitten 8 kippen te broeden en hebben zoveel eieren onder zich dat ze ze niet allemaal onder hun kont hebben.. Maar we hebben inmiddels al 10 kuikens.. Helaas zijn er 3 dood gepikt.. Er zitten nog 4 kippen te broeden dus ik ben erg benieuwd! Ik heb vanmiddag wat foto's gemaakt van het jonge spul..