Idd Darwin al 6 pagina's
Dit had ik echt nooit verwacht!
Dank jullie wel voor al die leuke reakties!
Het is een beetje stil aan het front hier. De visjes groeien goed en zijn kleine vreetmonstertjes. Ze krijgen op het moment 3x per dag bijgevoerd (cyclops, geen artemia meer). Ze zitten ook niet meer continue op de huid van pap en mam maar zo nu en dan wordt er kennelijk 'etenstijd' geroepen door 1 van de twee want vanuit het niets vliegt ineens de hele Zwerm op pap of mam af om te gaan lunchen
. Ze doen dit alleen helaas niet op een vaste tijd. Ik wil dat nog steeds een keer ook op film vastleggen.
Aankomende dinsdag zijn ze 4 weken oud en alles lijkt goed te gaan. Ik hou wel een slag om de arm want, je zou het bijna vergeten, ze zijn wel nog steeds heel erg kwetsbaar. De meeste van de visjes zijn inmiddels bijna een centimeter groot. Een enkeling is kleiner en er zitten er geloof ik nog 2 of 3 bij met echt een groei achterstand. We hopen dat die nog bijtrekken maar tijd zal het leren.
@ chickey de meeste visjes zullen te zijner tijd verkocht gaan worden. Het is onmogelijk om ze allemaal te houden, dan moeten we een aquarium van onze huiskamer gaan maken
. Een volwassen discusvis heeft namelijk 50 liter water nodig en aangezien ik er laatst (op een foto
) 87 geteld heb en we hebben al 10 volwassen vissen zitten...