Mooi om te zien en die kleine hoopvol tellen haha. Is inderdaad nog wel even bezig! En krijgen ee mooie kleur! Het is dat ik (nog) niet zo'n groot aquarium heb! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mooi om te zien en die kleine hoopvol tellen haha. Is inderdaad nog wel even bezig! En krijgen ee mooie kleur! Het is dat ik (nog) niet zo'n groot aquarium heb!

Echte discusjes al! Ze vinden de huid van mams nog lekker he?
Het zijn wel heel bijzondere vissen vind ik

leuk dat je al kan zien dat er een paar streepjes krijgen
Dit had ik echt nooit verwacht!
. Ze doen dit alleen helaas niet op een vaste tijd. Ik wil dat nog steeds een keer ook op film vastleggen.
. Een volwassen discusvis heeft namelijk 50 liter water nodig en aangezien ik er laatst (op een foto
) 87 geteld heb en we hebben al 10 volwassen vissen zitten...

dat liedje hoorde ik pas toen ik het filmpje op de camera nogmaals afspeelde
Het geluid van onze pc doet het namelijk niet meer. Ik zat net ook de eerste foto's nog even terug te kijken en inderdaad dan valt het pas goed op hoeveel ze al gegroeid zijn.
) omdat ze niet goed kunnen groeien om wat voor reden dan ook. Moet er wel bij zeggen dat je nu nog absoluut niet kunt zeggen wat de vrouwtjes zijn en wat de mannetjes. Pas als ze minimaal een jaar oud zijn en een keer gelegd hebben weet je het 100% zeker. Daarvoor is het gokken.
(Ja dat kijk ik wel eens als ik sochtends in bed lig
)