Zometeen mar even een cadeautje voor ze pakken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CrazyCat schreef:xoranlover schreef:Dan kun je beter echt gevriesdroogd geven.
Zijn mijn katten echt helemaal wild van. Zodra ik het zakje pak komen ze aanvliegen. Ik ken haar die dit maakt (zij komt uit duitsland). Puur vlees.
Klinkt ook interessant. Ik heb een vriesdroger namelijk.
xoranlover schreef:CrazyCat schreef:
Klinkt ook interessant. Ik heb een vriesdroger namelijk.
Oh echt? Hier zijn ze wild van garnalen en wild vlees. Hoewel de kip, rond en paard het ook goed doen. Konijn zijn ze niet enthousiast over bij mij. Net als lam. (Ook niet in hun gewone vlees)
xoranlover schreef:Ik wordt bijna jaloers haha.
Helaas heeft diegene waar ik het van heb geen wild meer in het assortiment.
CrazyCat schreef:xoranlover schreef:Ik wordt bijna jaloers haha.
Helaas heeft diegene waar ik het van heb geen wild meer in het assortiment.
Ze moeten het aantallen herten en murmeltiere hier wel beheren anders loopt het uit de hand.
https://hohetauern.at/en/
Nyaleti schreef:Die is mooi opgedroogd! Wat een leuk koppie![]()
En siggislief nog gefeliciteerd met de boeven!
Vraagje, ik heb net een rol kvv gehaald (Barf geloof ik). Hoelang mag dit in het bakje staan? Ik heb een kat en die eet nooit alles in een keer op. Met natvoer geloof ik t wel maar met vlees toch maar iets meer op letten..
En mag je er ook lauw water doorheen doen? Of geeft dat weer risico op vies vlees?
Nyaleti schreef:Ah kak zo kort maar? Dan gaat het hier geen blijvende optie zijn denk ik![]()
Of de kat moet er zo gek van zijn dat ze alles in een keer op eetmaar dat zou ook een wonder zijn
Prairy schreef:Koop je het bevroren? Dan kun je misschien met een elektrisch mes kleine plakjes snijden om individueel in te vriezen?