Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wesseltje schreef:Misschien bloeit de hond helemaal op als hij niet tussen alle stress zit daar. Ik hoop dat het allemaal lukt.
Trieneke schreef:Ik wil ook wel wat doneren, mocht het nodig zijn.
Ze lijken ook zo op mijn hondje, die daar ook in dat asiel heeft gezeten.
[ Afbeelding ]
Wesseltje schreef:Trieneke schreef:Ik wil ook wel wat doneren, mocht het nodig zijn.
Ze lijken ook zo op mijn hondje, die daar ook in dat asiel heeft gezeten.
[ Afbeelding ]
Wat een knapperd ook. Als ik ooit de mogelijkheid heb dan klop ik echt aan om zo’n dier een warm huisje te geven. Superfijn dat er mensen zijn die zich hiervoor inzetten.
Hopelijk wordt er nog meer opgehaald en kan deze lieverd worden opgevangen.

Het is hem gegund!
Wesseltje schreef:Dat ga ik zeker doen, heb nu 2 geweldige katten, waarvan er 1 ontzettend gevoelig is voor stress, daar durf ik niks anders bij te zetten. Hoop dat hij nog heel lang mee gaat, maar ik sta er voor de toekomst zeker voor open.
. rockwitch schreef:Er is genoeg om hem te halen en de eerste maanden te coveren met evt wat medische kosten.
Helaas kunnen ze hem pas dinsdag halen want de dierenarts moet er zijn en er zijn nu een paar vrije dagen in Roemenië dus het kan pas dinsdag. Ik wil wel even zeggen hoe lief ik het vind dat mensen zo met hem begaan zijn en willen helpen.

en ik ben heel benieuwd hoe het de oude man vergaat. 
Ik blijf iedere keer zo verbaasd dat alle honden en katten die jij in huis haalt, kennelijk allemaal prima met elkaar overweg kunnen en niemand stress krijgt