cam schreef:Wauw wat een aparte kleur, en voor wie is ze bedoelt tegen de tijd dat ze volwassen is.
Eh ja, dat is nog een discussie op zich
Het loopt in de voliere qua koppels niet helemaal zoals ik zelf in gedachten had 
Een aantal vogels trekken momenteel hun eigen plan en hebben een totaal andere vogel uitgekozen als dat ik voor hen in het hoofd had, maar ja, dat risico heb je nou eenmaal met koloniebroed en ik vind het ook wel schattig die verliefde beestjes 
Op dit moment zijn dit de koppels die ik in gedachten had.
Dainty - Djinti
Sterre - Yeti
Maar Djinti toont interesse in Joy en Yeti zit verdacht veel bij Merel in de buurt, dus ik gok zomaar dat het totaal anders gaat lopen 
In dat geval zouden Jade (wilde ik tegenover Joy) en Marabi (wilde ik tegenover Merel) vrijkomen voor Dainty en Sterre.
Op zich is dat nog helemaal niet verkeerd. Uit beide combinaties (Sterre x Jade of Sterre x Marabi) kunnen veel verschillende mutaties komen.
En ook Hermes heeft nog geen vaste partner gevonden, dus die zou ook nog kunnen, maar die wordt volgend jaar 5 jaar en ik gok niet dat die nog 1 a 2 jaar wil wachten tot zowel Sterre als Dainty broedrijp zijn.
Het gaat nog een heel gepuzzel worden 
Op zich is de kleur van Sterre nog niet zo heel bijzonder hoor. Witmaskers komen relatief veel voor (hoewel er tegenwoordig steeds meer cinnamon doorheen gefokt word en pure witmaskers zonder cinnamon zeldzaam lijken te worden). Alleen zijn de meeste witmaskers van het lichte type en ik wilde graag een hele donkere, dus het was even zoeken
Na de jeugdrui zal ze er totaal anders uitzien. Ze ziet er nu nog niet echt fraai uit met al die babyveren