Miereneter: klopt hoor wat je zegt. Die woorden houd ik ook zeker in mijn achterhoofd!
Als er animo voor is kan ik in HK wel een kletstopic aan maken. Dan kan ik in dit topic blijven genieten van al jullie mooie foto's (en wanneer de energie er weer is ook zelf weer foto's posten), maar in het HK topic jullie op de hoogte houden van het traject en dan kunnen we daar ook gezellig kletsen met elkaar. Zal niet alles kunnen vertellen natuurlijk ivm een groot deel wat er besproken word wel echt privé is, maar een deel kan ik wel kwijt.
Mooie foto's Karlijn! zo sneu dat zoveel jonge Egels het niet overleven.
Had een paar jaar terug jonge Egels in de wei van de kudde, maar of ze het allemaal gered hebben durf ik niet te zeggen. Ze kwamen op klaar lichte dag rond de tijd dat ik daar was altijd uit hun nest gekropen op zoek naar eten
Toen de wild opvang een keer gebeld en in overleg besloten ze gewoon te laten lopen. Heb ze geregeld van het fietspad moeten plukken ivm ze richting de weg wilde:') . Voelde mij net een moeder met 4 van die kids die je moest behoeden voor gevaar.
Vermoeden is dat de moeder toen is overleden waardoor de jongen zelf overdag op zoek gingen naar wat lekkers.