Toen ik vroeg of het afwijkende gedrag ook evt ergens anders van kan komen kreeg ik de opmerking, geen idee, dit hebben we gevonden, dit moeten we eerst oplossen en dan zien we verder
Ik kreeg het gevoel dat hij haast had, want ik kon ook niet vragen of het evt nog een optie was dat het toch uit de rug komt (kyfose overgehouden vanuit flat chest), of wellicht iets anders.Hij wil me straks terug bellen, misschien kan ze morgen al mee in de operatie ronde van de chirurg. En ik zit nu dus met het gevoel van, meh
wat is wijsheid.. Ze galoppeert idd niet en springt niet hoger dan de vensterbank. En ik betrap haar dat ze vaak met haar achterpootjes onderuit geschoven ligt, en dat ze om te kijken dan alleen haar voorpootjes omhoog drukt (hoe noem je dat? Als je haar dan zo ziet zou je zomaar zeggen dat de achterkant verlamd is, is het niet maar voor het idee hoe het eruit ziet). Maar zou dat ook vanuit de rug kunnen komen bijvoorbeeld? Ik heb haar nog nooit op 3 pootjes zien hippen, of met een gestrekt pootje te zien lopen (mijn shetlander heeft losse knietjes dus ik weet bij een paard hoe het eruit ziet). Of ga ik toch zsm voor operatie? Ik zou het super sneu vinden om haar een tijd in de bench te houden met pijn als het toch iets anders blijkt te zijn en als de knietjes bijvoorbeeld door snel groeien nu "tijdelijk" iets minder zijn bijvoorbeeld. Ik twijfel nu heel erg om te zeggen, ik slaap er een nachtje over of evt een second opinion. Kreeg echt een beetje het gevoel van afgescheept te worden ofzo? Kan het niet zo goed uitleggen...
dan vrat ze, uiteraard, ook helemaal op. Verder is ze gewoon zichzelf. Moet ik me zorgen maken hierover? Of hebben jullie katten ook meer honger nu het kouder wordt buiten?
Ivo en Loes zijn sinds vorige week ook op dieet, dat wil zeggen: de krijgen nu brokjes afgewogen in plaats van onbeperkt. Want de dierenarts constateerde hetzelfde als ik: ze zijn te dik
en dat wil je niet voor zulke jonge katten. 
Van een heel wild katje uit het asiel die echt doodsbang was voor mijn man, naar eindelijk dit na 4 jaar

Ze ligt er wel regelmatig in