Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:@muppet hoe oud is Donya?
Marcella schreef:Zelf iets van een steun kousje maken ter ondersteuning van flexibele stof.
xoranlover schreef:Nou ja een patella Luxatie is natuurlijk wel pijnlijk. Is die dierenarts die dat geconstateerd heeft bevoegd om dat te mogen testen? Ik weet dat niet iedere dierenarts die goed uit kan voeren.
Je zou een second opinion kunnen laten doen. En eventueel foto's laten maken van de haar wervelkolom dan zou je aan de hand daarvan verder kunnen kijken.
Siggislief schreef:Sterkte Prairy & muppetmayo met de Kitties.![]()
Hoe doen jullie het met O&N met de dames & heren?
Geven jullie hen nog wat of helemaal niks maar laten ergens wel binnen waar ze rust hebben?
Prairy schreef:Hier knalt het meestal bijna niet, ik zit in het buitengebied.
Je zou misschien kunnen kijken of je ze er al een beetje een kunt laten wennen? Dus een filmpje ervan op zetten, niet gelijk op vol volume natuurlijk. Kijken hoe ze reageren. En dan elke keer als je dat doet steeds een beetje harder. Misschien wennen ze er dan al een beetje aan.
Prairy schreef:Hier knalt het meestal bijna niet, ik zit in het buitengebied.
Je zou misschien kunnen kijken of je ze er al een beetje een kunt laten wennen? Dus een filmpje ervan op zetten, niet gelijk op vol volume natuurlijk. Kijken hoe ze reageren. En dan elke keer als je dat doet steeds een beetje harder. Misschien wennen ze er dan al een beetje aan.