Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:WAARSCHUWING
Limbra Cat Club (LCC) geeft stambomen af voor niet-erkende rassen en variëteiten. Tevens heeft LCC besloten zich het recht voor te houden eenzijdig, dus in plaats van een overkoepelende organisatie, rassen en variëteiten te erkennen. Hierbij hoort dus ook de Pika Blue. Omdat dit op eigen houtje gebeurt, hebben de overige verenigingen het recht om de door de LCC uitgegeven stambomen niet te accepteren.
Houdt u er als kittenkoper rekening mee dat u veel geld betaald voor een niet erkende raskat met een stamboom van een vereniging die haar eigen regels bepaald.
Bezint eer ge begint.
Namens het bestuur
Rasclub Russen en Nebelungen
Ter info.
xoranlover schreef:Jammer het hier ook neer gezet wordt. Ik bemoei me verder nergens mee maar vind hier wel wat van. Ik ken heel veel mensen bij LCC en ik weet dat er behoorlijk veel speelt op het moment. Maar dit is niet heel netjes. Vooral om het nu een paar weken voor hun show op FB te gooien.
robeer schreef:xoranlover schreef:Jammer het hier ook neer gezet wordt. Ik bemoei me verder nergens mee maar vind hier wel wat van. Ik ken heel veel mensen bij LCC en ik weet dat er behoorlijk veel speelt op het moment. Maar dit is niet heel netjes. Vooral om het nu een paar weken voor hun show op FB te gooien.
Er komt een nieuwsbrief aan waarin een en ander wat verduidelijkt wordt. Jij weet net als ik dat het een persoonlijke hetze is geworden. Zo jammer dat de ego's van sommige anderen er voor zorgen dat een hele groep fokkers wordt buitengesloten.
Ik kan hier zo ontzettend boos om worden want als er een vereniging is die open en transparant er voor z’n leden is is het LCC.
caro29 schreef:Marcella schreef:WAARSCHUWING
Limbra Cat Club (LCC) geeft stambomen af voor niet-erkende rassen en variëteiten. Tevens heeft LCC besloten zich het recht voor te houden eenzijdig, dus in plaats van een overkoepelende organisatie, rassen en variëteiten te erkennen. Hierbij hoort dus ook de Pika Blue. Omdat dit op eigen houtje gebeurt, hebben de overige verenigingen het recht om de door de LCC uitgegeven stambomen niet te accepteren.
Houdt u er als kittenkoper rekening mee dat u veel geld betaald voor een niet erkende raskat met een stamboom van een vereniging die haar eigen regels bepaald.
Bezint eer ge begint.
Namens het bestuur
Rasclub Russen en Nebelungen
Ter info.
Het verbaast mij niks dat andere het niet accepteren.
Ik heb net van de week de stambomen besteld bij mundikat