Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Vandaag toch nog even een afspraak gemaakt bij de Dierenarts, Vrijdag mag ik langs komen.
Ik zei ook van of ik maak mij druk om niks, dus heb liever een extra goede check.
En het zal op de hoofdlocatie zijn, en als er wel iets is dan kan het dan ter plekken gedaan worden,
bij de andere 2 zij-locaties kunnen ze geen echo of XRays maken.
-
Gisteravond was ik Nero kwijt, roepen in huis en hij is ook gewoon stil en doet/piept niet..
Dus je mag op zolder beginnen en zo ga je het hele huis door.
Mijn vader was ook al begonnen met een potje snoep schudden, en daar reageerde hij ook niet op.
Uiteindelijk trok ik de deur open van mijn vader zijn slaapkamer, en daar zat meneer..
Mijn vader geloofde niet dat ie daar zat, want dat kon niet..
Eerste wat ik zei was van, je weet hoe snel Nero is en vooral Sneaky.. dus alles is mogelijk.
-
En net zat Nero te kuchen, maar dat was met veel lawaai..
Dus ik liep naar beneden, en Koper volgde mij ook zo van wat is dat voor geluid?
We hebben echt met z'n 2en op de trap gestaan en toe gekeken wat ie van plan was.
Je zag hem stoppen en toe kijken van uhh jaa wat is er, wat kijken jullie?
Werd ie ook een soort van aangevallen door Koper want die vond het maar vreemd dat ie zoveel lawaai maakte.
Siggislief schreef:Dat durf ik niet te zeggen, kan het straks wel eens vragen bij het ophalen.
robeer schreef:Siggislief schreef:Dat durf ik niet te zeggen, kan het straks wel eens vragen bij het ophalen.
Het kan alleen komt het niet zo vaak voor. Ik heb in al die jaren dat ik fok 1 katertje gehad waarvan 1 balletje niet was ingedaald. Die is later gecastreerd ipv met 12 weken. Soms dalen ze later in maar bij hem was dat niet het geval.