Ik heb een droogkast gescoort. Dat is zeg maar een kast met ingebouwde fohn zodat ik ze er maar in hoef te zetten Lijkt me superfijn omdat ik veel last van mijn lijf krijg vh wassen en fohnen
Ah ja ik zag op FB dat je er 1 zocht. Wij hadden die in de trimsalon maar met de waterblazer is het net zo snel gedaan en die hebben we toch. Droogkast was van de vorige trimmer die erin zat.
Ik ga vanmiddag toch maar even met 1 van de 2 heren naar de Dierenarts, afspraak staat al.
Yom
Geplaatst: 07-09-24 20:02
Alles goed bij de DA?
Ik ben van mijn stoel gevallen vandaag. Gelukkig níet letterlijk maar van de behaalde resultaten Voor de kenners U1, Biv, nom Bis en tot slot Bis
Voor de niet kenners, ze won alles wat ze kon winnen
En daar was ik uiteraard zeer blij mee
Morgen weer een dag maar dan kan het zomaar heel anders zijn
Siggislief
Geplaatst: 07-09-24 20:27
Koper zit voor 10 dagen aan de Antibiotica, vanmiddag een Röntgenfoto laten maken van zijn longen. De dierenarts hoorde veel adem geluiden, en zijn hart is goed. Op de Röntgenfoto was een witte waas/plek te zien, ze zei dat het erg veel op Bronchiaal klonk dus 10 dagen antibiotica.
En ik had Nero voor mental support, alleen hij kwam zijn vervoerskist niet uit die dacht echt bah, wil naar huis.
Koper werd even gek, want de DA had er voor bij de patiënten er voor Catnip gespoten dus die heeft lekker over de grond heen geschoven en gekroeld.
Moet/mag over 10 dagen mailen of bellen hoe het gaat met Koper, of het verslecht of beter is gegaan. (Als het niet beter is geworden, dan wilt ze het hart als nog even scannen)
Mwah. De keurmeester was geen fan van Elani kreeg mijn punt niet. Ze heeft d’r helemaal afgekraakt maar weet je ze doet maar. Voor mij is ze wel mooi en lief.
Wat jammer xoranlover! Altijd naar als ze zo afkraken
Yom nog een 2e leuke dag gehad?
Yom
Geplaatst: 08-09-24 21:15
zeker een leuke dag gehad, hoewel Xena vandaag U2 haalde en dus in feite niks had.....heeft ze weer veel lovende woorden gekregen vd keurmeester. Alleen was deze keurmeester van de maat en was Xena met haar ruim 4 mnd natuurlijk een stukkie kleiner dan de winnende poes van 7 mnd. Maar goed, mijn weekend kon al niet meer stuk
robeer
Geplaatst: 09-09-24 09:34
Fijn dat jullie een leuke show gehad hebben. Naast de rasstandaard speelt toch ook altijd de persoonlijke voorkeur van een keurmeester mee hè. Hoewel dit niet zou moeten kunnen is het onvermijdelijk met de brede rasstandaarden die we hebben. Maar…..iedereen komt binnen met de mooiste, liefste en leukste kat en dat moet ook
Hopen dat de antibiotica snel doet wat het moet doen Koper snel opknapt.
Ik was gisteren bij de Burmezenmiddag van de Nederlandse Burmezenclub. Wat zijn dat toch ook geweldige katten Ik ben niet zo’n fan van kortharen maar voor Burmezen maak ik altijd graag een uitzondering.