Ivo en Loes hebben zich heel rustig gehouden vannacht

Slechte kwaliteit want 't is een still uit een filmpje, maar het wandmeubel is ook ontdekt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silenna schreef:Ik vind Nero en Koper ook zo leuk, wat een boevenkoppenHoe oud en zwaar zijn die nu?
Ivo en Loes hebben zich heel rustig gehouden vannachtvolgen mij zijn ze niet eens boven geweest en hebben ze de hele nacht onder de bank gelegen. Maar helemaal prima natuurlijk, 't is al zoveel prikkels voor ze
Vooral Ivo is echt al heel groot voor zn 4 maanden, ruim een kilo zwaarder dan zn zus
maar in gedrag merk je goed dat het eigenlijk echt nog baby's zijn.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Slechte kwaliteit want 't is een still uit een filmpje, maar het wandmeubel is ook ontdekt!
Berdien schreef:Heb je reden om ze te ontvlooien? Ik heb die van mij nog nooit ontvlooid. Wel natuurlijk ontwormd, maar aangezien ze niet buiten komen en geen last hebben zie ik ook geen reden om ze bloot te stellen aan onnodig gif
Wat een ontzettende dotjes Silenna! Mooi wandmeubel ook, die heb ik even opgeslagen
Rambogirl schreef:Wij hebben sinds vrijdag er een poes bij.
Helaas heb ik nog altijd geen naam kunnen bedenken dus noemen we dr nu vanalles.
Ze zit nog apart van Johnny en Cash. Cash heeft al wel kennis gemaakt en ze reageren steeds minder op elkaar. Johnny heeft zware bedenkingen en hiervoor moet ook Cash het nu ontgelden.
Hopelijk verzin ik snel een naam en klikt het goed tussen Cash en de Poes, zodat ze los kan, en Johnny op eigen tempo ook kennis kan maken met dr.
Iemand nog suggesties voor een naam?![]()
![]()
Ohja, we hebben ook nog de zorg van een zwerfkat op ons genomen.
We proberen m continu te vangen, maar hij is de vallen te slim af.
Is een ongecastreerde kater die een slecht zicht heeft en ik nog altijd niet aan mag raken.
Hij heet Skittle!(heeft mn vriend verzonnen)
Rambogirl schreef:Wij hebben sinds vrijdag er een poes bij.
Helaas heb ik nog altijd geen naam kunnen bedenken dus noemen we dr nu vanalles.
Ze zit nog apart van Johnny en Cash. Cash heeft al wel kennis gemaakt en ze reageren steeds minder op elkaar. Johnny heeft zware bedenkingen en hiervoor moet ook Cash het nu ontgelden.
Hopelijk verzin ik snel een naam en klikt het goed tussen Cash en de Poes, zodat ze los kan, en Johnny op eigen tempo ook kennis kan maken met dr.
Iemand nog suggesties voor een naam?![]()
![]()
Ohja, we hebben ook nog de zorg van een zwerfkat op ons genomen.
We proberen m continu te vangen, maar hij is de vallen te slim af.
Is een ongecastreerde kater die een slecht zicht heeft en ik nog altijd niet aan mag raken.
Hij heet Skittle!(heeft mn vriend verzonnen)