Xoranlover hoe gaat het inmiddels met je zieke dame? Nog te doen met die warmte?
Yom ik hoop dat er een mooi kitten op je pad komt, je hebt al veel pech gehad zo

Dorith wat een leukerds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Wij moeten zelfs bijna buiten europa kijken willen we outcross hebben.
@muppet dank je voor het vragen. Ze heeft wel last van de warmte. Het gaat op zich wel maar je merkt dat ze zich niet helemaal lekker voelt. Ze racet niet rond en speelt weinig. Ze laat het medicijnen geven wel goed toe. Maar ga toch de dierenarts bellen dat ik een puffer wil voor als ze echt benauwd is. Ik hoop dat het goed gaat komende dagen.
robeer schreef:Ben je echt op zoek naar een nebelung kater? Of kan een langhaar dragende blauwe Rus ook? Mogelijk dat de mogelijkheden dan wat groter worden
Yom schreef:nou MuppetM als ik kittens hier in huis heb, dan zal ik mijn verhaal wel eens vertellen van mijn zoektocht en hoe die verlopen is. Leer je meteen de fokkerswereld kennen
Xoran wij gaan 8 sept naar Zutphen
en ergens kwam nog een mooi nieuw coontje voorbij, gefeliciteerd daarmee
Marcella schreef:Heeft gelukkig ook nog geen haast.
15 September wordt Cathy 1 jaar en dan beginnen de renovatie ook. Wat 3 maanden zou duren waar ik niet vanuit vanwege omvang van wat gaat gebeuren. Gok zelf langer.