Xoran, wat een geweldige kat! Hij heeft ook echt een hele leuke uitstraling, mooie foto’s! Ga je hem misschien gebruiken als fokkater voor je eigen katten?
Siggislief
Geplaatst: 08-07-24 19:31
Wat een heerlijke helpers heb je Berdien.
Hier helpen ze heel graag met de Kattenbak verschonen, vooral wanneer je wilt scheppen.
Ik kan hier niet rustig in bad liggen na een werkdag, ben er achter gekomen dat mijn grote vriend Koper tegen de deur aan gaat staan en krabben..
En is wel de grote held die als eerste op de badkuiprand kwam staan, en wou na een tijdje ook graag op schoot terwijl ik bad lag...uhh nee dat gaan we even niet doen pluimpje.
Nero vond het na 10 min ook wel genoeg maar rende wel tegen een dichte deur aan , dus ik moest wel het bad uit.
xoranlover
Geplaatst: 08-07-24 22:59
Druif_01 schreef:
Xoran, wat een geweldige kat! Hij heeft ook echt een hele leuke uitstraling, mooie foto’s! Ga je hem misschien gebruiken als fokkater voor je eigen katten?
Weet ik nog niet. Eerst goed stamboom uitpluizen. Maar hij is echt heel gaaf.
Ik herken dit heel erg. Eevee vind alle materialen die ik tegen vliegen gebruik interessant. Ik heb een mooi insectendoek ik tegen het dakraam zit, maar als ik niet kijk sloopt ze het eraf
Deze was wat duurder Niet mega duur hoor. Maar ik heb een lijn met klitteband om mijn dakraam gedaan en de hor plakt daar tegenaan. Maar ze zet er 1x haar nagels in en dan heeft ze het er dan al af... Moet nog een goede oplossing bedenken zonder dat ze kan ontsnappen.
xoranlover
Geplaatst: 09-07-24 21:08
Berdien schreef:
[ [url=m/cMcKJI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jammer dit
Ja maar hij is zo trots op het resultaat...
@ Maureen welkom hier.
Hier weinig foto's deze week ik ben aan het helpen op stal met ponykamp. Zie ze zeg maar 's avonds even en dan 's morgens voor ik de deur uit ga. Ben er wel achter gekomen Kito eet geen brok als ik de hele dat weg ben en mijn vriend geeft dat 's avonds. Hij eet pas als ik thuis ben.
Maureen95
Geplaatst: 09-07-24 21:18
Ik zal nog even mijn 2 dames voorstellen. Ik heb hier eerder meegepraat maar dat is een aantal jaar geleden.
Chloe, nu 3 jaar. Een ontzettende lieverd. Geadopteerd vanuit Ibiza. Ras is onbekend.
Eevee, nu ook 3 jaar. Geadopteerd vanuit Ibiza. Ras onbekend.
Ze konden eerste niet samen maar in mijn onderschrift kan je het avontuur volgen met alle moeite die het mij gekosts heeft ze samen te koppelen.
Siggislief
Geplaatst: 10-07-24 14:00
Welkom Maureen95
Wat een knapperds zijn het.
Berdien hij ligt er ook echt bij of ie zegt heb niks gedaan hoor baas!
Ik kan niet meer normaal in bad liggen, als ik er in lig dan staan ze beiden aan de deur en Koper krabt aan de deur dat ie naar binnen wilt.
En na zo'n 20 min willen ze er ook wel weer uit.
Koper vanmorgen voor dat ik weg ging naar een afspraak.
Nero op de voorzolder net.
Yom
Geplaatst: 10-07-24 14:42
deur gewoon open laten dus
hier is het wondje vd sterilisatie wel schoon maar nog niet dicht ik kijk het nog even aan en anders maar weer terug voor een hechting
Wat een troste hor stoei katten Dat is precies de reden waarom ik geen horren aandurf hahaha. Ik ben echt te bang dat ze hun nageltjes erin zetten, hor scheuren en naar buiten vliegen.
Maureen wat een knapperds heb je
Nero en Koper groeien hard! Voor je het weet zijn ze groot. Gezellig samen in bad
Yom gaat het al beter inmiddels?
Nog een Pip erbij, leuk! Die Pip in de tas is echt te schattig. En wat een leuke schattige nieuwe aanwinst
Prairy
Geplaatst: 12-07-24 10:31
Wat een schatjes en handige hulpjes allemaal!
Ik heb een niet-verzopen (want onder de overkapping) Pumpkin die te zielig is om 5 meter verder te lopen naar het kattenluik...
Jeetje wat is Pumpkin volwassen geworden! Een heel andere kat hihi
Prairy
Geplaatst: 12-07-24 10:36
Ze is zon schatje
Maar helaas wel eentje met huisarrest, want ze had de Tractive gekregen zodat ze wat vaker naar buiten mocht, maar na 2x was ze blijkbaar toch naar buiten-buiten gegaan, de weg overgestoken, wel terug gekomen maar in de tuin van de buren beland. Gelukkig waren de honden binnen, de buurvrouw thuis en kon ik zien dat ze daar zat op mijn app...
Nu dus toch alleen in de kattenren. Die gaan we nog vergroten maar ik wil echt niet dat ze het terrein nog gaat verlaten...
Dank je voor het vragen maar het blijft hier bekijken hoe het gaat met de sterilisatie wond. Gister weer rood overhet hele geschoren stuk, maar dat was met kap op en blote buik zeg maar. Na overleg met iemand op FB (die dierenartsassistente is met ruime ervaring) besloten om er Vetramil op te smeren, dan een hansaplast senlgenezende pleister op te doen en dan het pakje weer aan. En dan 1x per dag even te checken en verschonen en een foto maken zodat zij mee kan kijken
Vanavond dus weer verschonen
Verder wel iets leuks wat ik nog amper hardop durf te zeggen; ik heb een heel leuk kitten op het oog. Deze is pas 5 weken dus het gaat nog heeeeeeel lang duren voor hij mag komen
Siggislief
Geplaatst: 12-07-24 17:13
Gisteren lag Nero wel bijna bij mij in bad..
Ik heb afgelopen tijd beide heren ook al gezien in het roze mandje die bijna 90 euro had gekost. Ze liggen er nog niet iedere dag in, alleen als ze heeeeeel moe zijn.
Ik heb ook een Spookie Nero, hij had zijn 3e ooglid over zijn ogen geplaatst... (Vandaar Spoiler, weet niet of er mensen het eng vinden.)
Spoiler:
Druif_01
Geplaatst: 12-07-24 19:01
Hier kon Woezel het van de week niet meer aanzien
En Pip lag vorige week heerlijk te slapen op tafel (heel makkelijk ook voor mij…not)