De hechtingen bij Maira waren heel mooi genezen. Kreeg zelfs de complimenten van de dierenarts.
Nu afwachten wanneer het ooit weer terug gaat groeien. Hopelijk komende jaren niet.
Heb trouwens ook een tube honingzalf liggen en gewoon hier bij de dierenspeciaalzaak op de hoek gekocht. Misschien dat ik in de toekomst ook zelf kan maken, maar daar moet ik nog voor kijken hoe of wat.
Ik haal de Mesitran soft altijd bij de apotheek. Ik zweer erbij.
Zelf heb ik een hele grote open buikwond gehad waar iedere dag thuiszorg voor kwam. Die wond werd echt opgevuld met honingzalf. Op een gegeven moment moesten we stoppen omdat de wond anders te snel dicht zou gaan en het litteken dus op de buik zou komen te liggen. Antiseptisch en antibacterieel.
Is hetzelfde. Ik gebruik alleen liever de humane variant op een dier dan de veterinaire variant op mezelf. Is zo’n dingetje dat tussen m’n oren zit
Yom
Geplaatst: 06-07-24 00:52
Ik dacht idd ook aan honingzalf. Nou is jammer genoeg de apotheek dicht vandaag Ik ga wel naar een hele grote dierenspeciaalzaak in Duisburg dus hopelijk hebben ze het daar Waar zou ik anders goede kunnen kopen?
Ik vind zoo Zajac wel leuk. Misschien nog een keer naar toe in de vakantie.
Yom
Geplaatst: 06-07-24 19:33
ik was blij te zien dat ze geen kittens hadden en geen puppies, dat vond/vind ik het slechte van deze winkel
ik heb 2 matjes meegenomen voor in de transportboxen want die zijn daar niet al te duur
Siggislief
Geplaatst: 07-07-24 15:26
De heren hebben vandaag een eigen speelgoedbak gekregen, alle speelgoed gaat hier in. Zo dat ik hier en daar ook even kan omwisselen van speelgoed en niet dat het door het hele huis ligt. En ze zijn vandaag precies 4 maanden oud.
Koper vind dat ie zijn eigen speelgoed mag kiezen.
Vanmorgen samen wat drinken uit de kom in de badkamer
Vanmorgen baasje wakker maken, wij lagen lekker zij niet.. (Had werkelijk pijn in mijn enkels wou omdraaien maar zij lagen daar zo lekker.)
Yom
Geplaatst: 07-07-24 16:53
ooohhh zo herkenbaar dat ze in bed in de weg liggen, ze kiezen altijd een plekje waar ze het meeste in de weg liggen
Siggislief
Geplaatst: 07-07-24 17:48
Ik vind het totaal niet erg, wou op een moment omdraaien maar voelde dat er 1 van de 2 op mijn enkels ging liggen en dan kan je al niet meer draaien dus heb nog zeker even zo gelegen.
Moest na een tijdje wel erg naar de wc, dus ik heb uiteindelijk Koper van mezelf afgedragen en op bed gelegd, en daarna snel naar beneden maar toen liepen ze al achter mij aan.
Als ze lekker liggen te pitten hier op zolder dan wil ik ook niet verplaatsen omdat ik altijd weet dat ze met mij mee lopen.. ze blijven ook nooit liggen.
xoranlover
Geplaatst: 07-07-24 21:48
Ooh bij mijn vriendin hebben ze een nieuwe kater! Hij is gaaf!!! Hij heet officieel Efesos. Roepnaam Sushi. Bijnaam decibel. Die kat heeft een geluid niet normaal…
Maar hij is ontzettend knap!!
Yom
Geplaatst: 07-07-24 22:00
heeft zij even geluk met een fotograaf als vriendin maar het is zeker een knapperd
hier nog steeds zoekende naar een nieuw kitten, maar er komt vast wel een keer wat op mijn pad