Koste me een hoop snoepjes en knuffels voordat ze even wilde zitten of liggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Zo ik heb eventje een mazzeltje gehad. Nichtje van mijn vriendin die wil ook steeds vaker mee gaan showen. Maar nu moesten we elke keer sturdi delen enzo. Nu zag ik op fb een sturdi zelfde formaat en zelfde kleur als mijn vriendin en ik hebben. €175 incl plank voor erop. Dus meteen bericht gedaan die is voor mij. Of ja voor nichtje van mijn vriendin. Maar was wel een mooie prijs.
Yom schreef:xoranlover schreef:Zo ik heb eventje een mazzeltje gehad. Nichtje van mijn vriendin die wil ook steeds vaker mee gaan showen. Maar nu moesten we elke keer sturdi delen enzo. Nu zag ik op fb een sturdi zelfde formaat en zelfde kleur als mijn vriendin en ik hebben. €175 incl plank voor erop. Dus meteen bericht gedaan die is voor mij. Of ja voor nichtje van mijn vriendin. Maar was wel een mooie prijs.
Die van Tamara?
robeer schreef:Honing zalf!
Ik gebruik altijd Mesitran soft. Dat is een gelachtige zalf. Heeft een antibacteriële werking en groot voordeel is dat je deze ‘wond vullend’ mag gebruiken. Ik gebruik het voor hond, kat en mezelf. Heb er hele diepe wonden mee dicht gekregen.