Heb alleen ervaring met kanker bij mensen en bij mijn moeder kwam het na een paar jaar ook weer terug. Gelukkig wel weer op tijd, maar iedere keer de vraag wanneer komt het weer terug.
Van cat walk heb ik ook een konijnenpoot, sliertje en speelte voor aan de hengel van. Zijn ze hier dol op. Muisjes ook gehad maar die hebben ze hier met een uur gesloopt
Marcella
Geplaatst: 22-06-24 13:35
Was.
Die heb ik ook liggen.
En toen was ik blij dat ik nog een flesje nutribound had liggen. Hoef ik niet te dwangvoeren, want dit likt ze zo op. Met dankzij een proefmonster van animal event een probiotica die ze ook zo op likt van bordje.
Siggislief
Geplaatst: 22-06-24 13:36
Met de vorige kat die had een simpele muis in 5 min helemaal kapot gekregen.
En deze 2 heren hebben een konijnen bonten balletje binnen 2 weken kapot gekregen
Wou al zoeken waar je die dingen kon halen, want wil reserve hebben, heb ook al een lading vilten balletjes liggen, en 1 Wubba van Kong met stokje die vinden ze ook helemaal de bom.
Mn vader vind dat ik genoeg speeltjes heb voor ze, maar vind altijd dat ik niet genoeg heb.
Heb net ook Konijnen oren met haar gekocht ben benieuwd wat ze er van vinden, en nog een krab plank en een nieuwe kattenbak voor boven op zolder. Morgen gaat m'n vader pannenkoeken bakken dan is het wel handig dat de deur open kan dus de heren gaan dan naar zolder.
Ook nog een nieuwe waterbak gekocht ook voor boven, en voerbakjes had ik al.
Hebben jullie nog een tip om zelf een afkoel ding te maken voor ze? Ben niet van plan om een deken te halen wat voor honden is, maar wil iets zelf kunnen maken.. Zeker met dat weer van de komende week is afkoelen ook wel lekker voor ze.
Nero komt toch maar even kijken achter de tv vandaan.
Marcella
Geplaatst: 22-06-24 13:47
Hier doen ze niks met koeldingen. Voor de russen kan het nooit warm genoeg zijn. En als Blue het warm heeft gaat ze op de tegels in de douche liggen.
Enige wat koel is denk ik bij ons is de voorzolder op de grond en anders op de overloop daar komt geen zon.
Al is de Zolder wel erg warm als het een week lang 25+ graden is.
In de badkamer komen ze niet omdat daar de deur dicht is, en als het raam open is al helemaal.
Marcella
Geplaatst: 22-06-24 13:57
Mijn douche zit in het midden van mijn appartement en heeft dus ook geen raam, maar daar kom ook geen zon. Enige plek waar de deur dicht zit hier is van de voorraad kast.
Siggislief
Geplaatst: 22-06-24 14:12
Ze kunnen nu vanuit de Huiskamer, in de gang komen waar de wc en trapkast (voorraadkast) komen. Daar vandaan de trap op richting de overloop, en daar vandaan weer naar boven via een trap, en daar op de voorzolder en als ik er ben zoals nu kunnen ze ook in mijn slaapkamer komen.
En als ik er niet ben hebben ze alles nog behalve mijn slaapkamer.
Op de overloop hebben we nog 4 deuren, zoals de badkamer en 2 slaapkamers en 1 werkkamer. Maar ze hebben ruimte genoeg. En denk voor de koelte echt de overloop wel het lekkerste is.
Berdien
Geplaatst: 22-06-24 15:47
Wij hebben weer een aflevering van Klussen met Katjes
xoranlover
Geplaatst: 22-06-24 15:58
Ik heb koelmatten en een zwembadje staan daar lopen ze mee te kliederen als het warm is. Verder gaan ze op de tegels liggen.
Hier ook fans van konijnen bonten speeltjes. Ik heb die van elves liggen. Allemaal natuurlijk spul niks synthetisch en plastic.
Marcella
Geplaatst: 22-06-24 16:12
Yes eerst een beetje nutribound op en toen nog een beetje almo daily. Het is niet veel, maar alle kleine beetjes helpen.
En zijn het goede klushulpen.
Siggislief
Geplaatst: 22-06-24 16:37
Oh heerlijk die klushulpen..
Ik heb hier kattenbak hulpen.. Ben je net bezig met klonten zoeken gaan zij er in zitten met nog meer neerleggen.
Ik wilde foto's maken van Elani met een zwarte achtergrond en haar international champion lint. Elani had er niet zo veel zin in. Een reden waarom ik dat ook wilde was omdat ik momenteel zo blij ben met haar kraag. Hier wat foto's van vandaag. Nishi en Lanah mochten ook een keer.
Wat is dat?
Nou schiet op met je foto...
Pff zo vermoeiend...
Nee ik wil niet meer...
Nou nog snel dan.
Trotste mama Nishi
Knappe Lanah
Prairy
Geplaatst: 23-06-24 20:13
Dion ligt in de weg. Het interesseert haar echt geen barst dat we al minimaal 20x over haar heen gestapt zijn...
Zoals het een echte kat betaamd laat je niet door je personeel over halen als dit de plek is om te zijn.
Yom
Geplaatst: 23-06-24 20:45
Madammeke staat weer mooi op de foto
zou ik hier niet voor elkaar krijgen denk ik want dan zijn ze al lang weer weggelopen. Net als dat ik voor het borstelen eigenlijk 3-4 handen nodig heb