Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Zou dan 2 kittens doen een kat van 7 jaar is niet zo actief als een kitten.
Of kiezen voor 1 oudere sociale kat van ongeveer dezelfde leeftijd.
Jasmijn schreef:Marcella schreef:Zou dan 2 kittens doen een kat van 7 jaar is niet zo actief als een kitten.
Of kiezen voor 1 oudere sociale kat van ongeveer dezelfde leeftijd.
Oudere kat durf ik niet zo goed, ik denk niet dat hij dat gaat accepteren.
2 kittens erbij is mijn flat te klein voor.
Ik ben zelf de hele dag thuis.
Heel veel op bed met migraine maar kan evengoed wel veel spelen met de kitten.
Fijn dat je meedenkt.
Siggislief schreef:Heerlijk, verzopen speeltjes LoveGlove & Marcella.
Ze zijn hier dol op vilten balletjes, eigenlijk alles wat rolt.
En het laser lampje ook.
Jasmijn schreef:Hier zitten mensen met verstand van katten.
Ik mag waarschijnlijk eindelijk 1 van de 4 katten uit mijn vorige relatie hebben van mijn ex.
Een gevoelige Ocicat. Hij wil niet nog een kat geven zodat Nano een bekend maatje heeft helaas.
Maar Nano is dus nog nooit alleen geweest, hij is 7 jaar oud.
Wat zouden jullie doen, kijken hoe hij het vindt in zijn eentje of kitten erbij?
En als er een kitten bijkomt, dat dan meteen doen zodat Nano maar 1x stress heeft van verhuizing en vreemde kat en ze hebben dan beide nog geen territorium of, zoals de fokker aanraadt eerst hem alleen laten wennen en als hij gewend is kitten erbij?
Ik wil het zo graag goed doen maar wat is wijsheid?
Citaat:Mijn tip als abessijn en somali fokker. Zet er een abessijn kitten bij. Oci is half siamees half abessijn.
Ik heb meerdere kittens die bij een oci zijn gaan wonen en dat gaat super goed. 2 kan natuurlijk ook maar. Bedenk je wel ze zijn druk, vocaal en aanwezig. En niet elke kat kan daar tegen. Zowel ene oci als een abessijn of somali zal zijn hele leven actief blijven.
1 kater van mij is bij een oci van toen 6 gaan wonen. Die 2 gaan super samen. Andere kater is bij een oci van een jaar gaan wonen. Die 2 zijn super klef samen.
Jasmijn schreef:Citaat:Mijn tip als abessijn en somali fokker. Zet er een abessijn kitten bij. Oci is half siamees half abessijn.
Ik heb meerdere kittens die bij een oci zijn gaan wonen en dat gaat super goed. 2 kan natuurlijk ook maar. Bedenk je wel ze zijn druk, vocaal en aanwezig. En niet elke kat kan daar tegen. Zowel ene oci als een abessijn of somali zal zijn hele leven actief blijven.
1 kater van mij is bij een oci van toen 6 gaan wonen. Die 2 gaan super samen. Andere kater is bij een oci van een jaar gaan wonen. Die 2 zijn super klef samen.
Mag ik je een pb sturen?