Moos is zo te zien enorm blij met alle veranderingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moos is zo te zien enorm blij met alle veranderingen.

Berdien schreef:Aaahh daar zijn de rode mannen weer! Goed ze te zien, en ehm… ja. Goed dat er niets veranderd is?
Cookie zegt ook ‘hallooooo rode harige broeders’
[ [url=m/SAJpPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens stopte Cookie.exe met werken
[ [url=m/IQ9cHX.jpg]Afbeelding[/url] ]
kan wel hele leuke special effects geven! Maar zeg eens eerlijk Berdien: hoe gelukkig wordt jouw vriend van die twee ‘zeer behulpzame’ haarballen 
Wel lekker warm!
Je verwacht het niet.

Woezel verstopt zich, maar als ik op zolder kom, komt hij wel even uit zijn holletje voor een aai. ‘s Avonds komen ze ook weer gezellig beneden, dus dat is fijn!
Ik geniet daar ook echt dagelijks van
Sterker nog, ik moet denk ik op zoek naar grotere kattenbakken denk ik
Ze poepen nu het liefst met hun hoofd buiten (nou zou ik dat ook doen hoor met die stinkies van ze
) . Toch maar eens op zoek naar XXL kattenbakken. Ik heb nog een XL Peewie staan, ik denk dat ik er daar 2 van bij haal ofzo (of heeft iemand anders nog een andere waar ik naar kan kijken? Eis is sowieso hoge achterkant aan 1 stuk zodat ze pies daar niet door sijpelt als ze een keer wat minder door de hurken gaan ofzo, en de klep moet eraf kunnen of hij moet sowieso open zijn aan de voorkant).
Dolce is erg moeilijk met natvoer en lust alleen gourmet mousse (en dan niet eens alle smaken). Nu hebben ze denk ik de samenstelling veranderd waardoor ze deze ook niet meer lust
Gelukkig heb ik ook net van beide smaken 48 blikjes besteld....