Ik zit ineens te denken dat er vast wel een beëindiger van de hobby zijn spullen wegdoet via MP

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DeniseES schreef:Jaaaaah! Ik ga mn vent vanaf morgen met eten en drinken voor de brievenbus zettenmijn nieuwe kinders worden verwacht!
DeniseES schreef:Hahahaha leuk
Hij vindt het hartstikke leuken kan niet wachten tot ze groot zijn
er was er één in de buurt die haar volwassen slak weg deed, maar hij wilde die niet want ze moesten klein beginnen en we moesten ze zelf groot laten worden
Ik geloof trouwens dat ik niet onder Gary en Gerrit uit ga komenDit worden echt mn vent zn oogappeltjes
Whoah! een hele slakkenkamer!
Magrathea schreef:Omg, die meeliftende slak is echt cuuuuuute![]()
Ja mijn vent is om hoor! Hij heeft er nog zijn bedenkingen over maar volgens mij gaat ie het net zo leuk vinden als ik.![]()
Wanneer kunnen ze opgestuurd worden? Want ik wil het hier wel eerst allemaal even netjes geregeld hebben, dus nog even een bakje bouwen en een thermostaat/warmtematje bestellen. TL-balk ga ik oplossen door een stukje gaas ervoor te spannen, dan is gelijk het licht minder fel.
Oh en, een vriend van mijn vriend is doodsbang van insecten groter dan een vingerkootje. Volgens mij, als ze eenmaal groot zijn, kunnen we mooi even kijken hoe hard hij kan rennen als we een 15cm grote slak voor zijn neus houden
Succubi schreef:Haha, mijn vriend heeft er ook niks mee maar hij heeft Escar en Gootje wel heel lief uit de brievenbus gehaald en volgens de instructies in hun terra gezet en zélfs wat eten erbij gezet en Escar en Gootje op hun lekkers terug gezet. Toch wel een hele lieve hubbie
en stiekem vind hij ze wel leuk
(hoewel hij niet zonder begeleiding met de slakken mag spelen want ik zie hem nog véél te enthousiast naar die lange oogjes kijken
)
Joyce_ schreef:Wow, mijn slakjes worden nu zo groot, dat ik ze hoor kauwen.Heb ze wat sla gegeten en hoor het gewoon knisperen (oké, als ik met mijn oor boven de bak hang. Maar toch. Brr)..