gisteren heeft Mickie tot 23.30 uur lekker warm bij mij op mijn borst gelegen onder een dekentje en dacht ik echt dat het de goede kant op ging. Vannacht om 03.30 uur na een hele nacht woelen kreeg ik heel sterk het gevoel dat ik bij Mickie moest gaan kijken. En ik hoorde bij de caviakast al meteen dat het niet goed was. Ik heb haar op schoot genomen en ze is korte tijd later in mijn armen overleden
Heel onwerkelijk, Mickie was echt onze kleine vrolijke noot. Altijd aan het kletsen, altijd levendig. En in twee dagen tijd is ze ineens weg. Ik krijg het niet aan mijn verstand, want het klopt niet. Victor en Lucas hebben er bij gezeten en ze merken echt dat we verdrietig zijn. Al twee dagen zijn ze niet bij ons weg te slaan terwijl we ons zorgen maakten om Mickie. Victor komt steeds bij ons liggen knuffelen en Lucas wijkt niet van onze zijde.
Ik snap niet dat er nog mensen bestaan die denken dat dieren geen gevoel kennen.
En oh wat missen we onze kleine blije kabouter
We houden Lennie goed in de gaten en met behoorlijke tegenzin ben ik aan het bedenken hoe we een nieuw vriendje of vriendinnetje voor Lennie gaan vinden.
Gekke kleine Mickie
Omdat je maar zo'n klein spits caviaatje was, gaf ik jou stiekem altijd het lekkerste stukje paprika en het mooiste blaadje witlof. Ik heb zo om je gelachen, want je kon zo vrolijk zitten kletsen. Twee jaar mocht je maar worden. Ik heb altijd gedacht dat je niet oud zou worden, maar zo jong, zo ineens... Ik kan het niet beseffen. Victor en Lucas waren zo begaan en nieuwsgierig de afgelopen paar dagen. Ze hebben al zo lang ze hier wonen mogen genieten van de grote caviashow en van Mickie die altijd even kwam kijken.

Echt hele goede hulp.

en we moeten wel opletten met de katten, want Zoey is net een uit de kluiten gewassen hamster en ze beweegt lekker snel, dus Victor en Lucas vonden het maar wat interessant.