Victor mist de zon, dus die zit lekker warm weggemoffeld in een warm dekentje. Noorse Boskatten hebben natuurlijk maar een laf vachtje, dus ik snap wel dat ie dat dekentje nodig heeft.
Lucas is ontzettend aan het puberen en het is hilarisch. De plant en de kerstboom moeten steeds zijn speelsheid ondergaan, en als wij er wat van zeggen, reageert ie met "mrieeeuw" en dan draaft ie snel weg (uiteindelijk, wel pas nadat je daadwerkelijk bent opgestaan).
Maar vanmorgen was het niet de plant of de kerstboom. Vanmorgen was Lucas de wingman van Tom Cruise en kon hij MIG28's uit de lucht meppen.
Berdien
Geplaatst: 26-12-23 14:09
Ik snap Victor wel Is het niet vanwege de kou dan is het wel vanwege de regen. Die zie je toch minder, van onder zo’n dekentje.
Lucas wil ook piloot worden? Hier staat de kerstboom (toch al gauw 50 fiere centimeters) hoog en veilig. Wel hebben de boys mee geholpen met inpakken van cadeaus.
Het begon heel voorspoedig: twee aandachtige (soort van) katjes.
Tot Fudge (wie anders ) de plakband hoorde..
En waar Cookie de goodest inpakboy is, wilde Fudge de plakband hébben. Nu.
Marcella
Geplaatst: 26-12-23 14:33
Ik had gratis vlees opgehaald en daar zat ook een bijna vol bakje biefstukjes bij. Heb een klein puntje in stukjes gesneden. En dat was smullen volgens Cathy.
Stil in huis. Cooper is vandaag verhuisd. Heb nu alleen Cathy nog.
Berdien
Geplaatst: 27-12-23 22:12
SloopMoos vs PoseerMoos
Hoeveel katjes heb je nodig om de waterstand te noteren?
Goed geraden! Twee Twee hele dikke wijsneuzen.
Waarvan één absolute knuffel Dat tandje
Prairy
Geplaatst: 28-12-23 08:09
Haha als ze nou konden praten hadden ze gelijk de meterstand even kunnen doorgeven
Knappe Moos!
Een lege nest syndroom bij Marcella
Marcella
Geplaatst: 28-12-23 11:16
Bijna leeg nest kroelert Cathy is er nog .
Echt en dat is een allemansvriend.
muppetmayo
Geplaatst: 29-12-23 13:50
Heerlijk zo met Cathy nog Marcella! Gaat zij ook nog of blijft zij bij jou?
Knappe Moos weer Hij weet gewoon dat hij knap is haha.
Berdien ze hebben vorige keer bij de monteur goed opgelet zo te zien! Handig zulke kluskatten! Dat inpakken van cadeautjes gaat bij jou net zo soepel als bij mij zie ik
Xoranlover heerlijk zo die 2 onder het dekentje, beetje jammer dat je er niet bij mocht.
Snadrem ik geef Victor groot gelijk zo heerlijk in een warm dekentje. Niks aan buiten met dit weer. Kan piloot Lucas inmiddels al vliegen?
Hier zijn de dames vandaag 1 jaar geworden Wat is dat hard gegaan!
Lilou verhuisd dinsdag naar een bokker en naar haar oom. (Broertje van Lanah) dan hebben we hier geen kittens meer.
Muronia
Geplaatst: 29-12-23 14:24
Marcella wat leuk dat ze blijft!
Xoranlover dan heb jij het huis weer leeg.
Wat gaat het ook snel he met die kleintjes. Muppetmayo gefeliciteerd, ook alweer 1 jaar.
Berdien jij hebt goeie hulptroepen hoor, overal met de neus bij
Nahh Moos, jij kan er niks aan doen hoor vent. Dat droogrek en de krabpaal waren gewoon niet bestand tegen jouw gewicht.
Viktor, ik snap je wel. Ik heb hier een koukleum-hond:
Onze Chanel doet het prima, wat verandert ze snel! 275 gram vandaag (11 dagen). Ze begint al wat te spelen met mama Luna. Die laat het allemaal maar gebeuren.
ryukapple
Geplaatst: 30-12-23 13:06
Haru heeft besloten om als hond door het leven te gaan.
Vanacht ging hij ook de hele slaapkamer door met een van die kussens toen hij begon met het kussen uitelkaar trekken/slopen maar ff afgepakt
Meneer lijk verder erg trots op zichzelf te zijn
Marcella
Geplaatst: 30-12-23 13:22
We gaan op stap met de bus en nemen mee een kussen.
Berdien
Geplaatst: 30-12-23 16:20
Wat is Chanel een dotje.
Haru op pad met de bus
Dit stel (Fudge was ondertussen inderdaad weer bezig met kernkoppen/werelddominantie/algehele chaos Cookie niet. Cookie is de goodest boy.)
Oscar ontkent alles. Hoe dat stoute pootje daar is gekomen is een mega raadsel. Detectives speuren zich rot maar niemand die het weet. Oscar is de onschuld zelve dat zie je toch zo!