Zo zaten ze toen ik net terug kwam uit de stad. Ik moet de schade nog ontdekken. Is het een plant? Is het iets van stof? Zijn het de kernkoppen? Zoveel opties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Prairy schreef:Oh man, wat heeft Fudge toch een boevenkop
Het is ook echt een enorme boef. Heel extravert kereltje. Moet overal bij zijn, is voor niks of niemand bang. En eindeloos veel knuffels. Zo ligt hij standaard als ik met m’n mams bel:
Hij ligt nu zo naast me. Een berg fluff met hele dikke voetjes 

Maar no way dat ik met water ga lopen spuiten richting Lotje, een paar stopcontacten en de televisie. Dus dat is de raketvrije zone en daar kom je dus overal mee weg.
Snadrem schreef:Ja hij weet ook gewoon dat hij daar veilig zit voor de waterspuit. Niet dat ie daar nou zo ontzettend van onder de indruk isMaar no way dat ik met water ga lopen spuiten richting Lotje, een paar stopcontacten en de televisie. Dus dat is de raketvrije zone en daar kom je dus overal mee weg.
Vanmorgen kon ik eindelijk weer een klein beetje uitslapen (tot maar liefst 07.30 uur), maar om 06.45 uur werd ik wakker gemaakt door deze schattige crèmekleurige pluizige terrorist die nu zijn zinnen had gezet op de caviakooi.
Over een jaar of zes zal ie toch wel uitgepuberd zijn

Even overal plastic ophangen en dan vol de spuit erop:+
Ik loop ook echt de hele dag nee Donya, nee Dolce, niet doen, nee jij ook niet. Ook dat heel laten, nee niet op de tafel
Waterspuit is hier ook echt kansloos want water is ook in de winter lekker verfrissend blijkbaar
Als ze nu al zo brutaal is, heb je daar straks je handen vol aan denk ik
Eigenlijk moet ik er met die 2 terrors ook weer eens mooie foto's maken, ik heb alleen maar slapende foto's haha.