Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:47

Ja die is net geweest.

Zat te denken aan die van neocat, maar denk dat ik anders even Sliedrecht gaat afwachten wanneer daar weer een show is. Dat is 30 auto minuten reistijd.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 13:58

Sliedrecht is vandaag.

Dus dat zal wel ff duren. Neocat is januari volgens mij wereldshow.

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:00

Gisteren op show:

Figaro 1 excellent en heeft een CAP punt, mocht terug voor beste castraat in de klasse, maar werd daar helaas geen 1e
Afbeelding

Berlioz 1 excellent, mocht terug voor beste kitten, maar werd daar 2e

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:15

Marcella schreef:
Ja dat mag niet.

Zit er over na te denken om een keer show te doen met Cathy. Moet alleen even wat lichamelijke uitslagen afwachten. En even bellen met neocat over de duur van de show. Ik ga een hele dag niet lichamelijk redden.

Ik wil met de nieuwste aanwinst ook een keer een show doen maar als ik dan hoor dat je er rond 730/800 moet zijn en pas aan het einde van de dag weg mag houdt het mij tegen. Ik zit met oppas voor mijn zorg intensieve kind.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:37

Nou ja jij mag weg je kat niet en er moet iemand bij je kat zijn voor als die opgeroepen wordt.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:40

Gefeliciteerd Eefsel2109!!
Ik vind het wel erg gevaarlijk om met Berlioz op show te gaan... Die is zo overduidelijk op wereldheerschappij uit, en al die aandacht zal hem alleen maar sterken in zijn plannen om overal alles omver te werpen := Hou hem maar een beetje in de gaten. Om diezelfde reden hoop ik dat Berdien vooral binnen blijft met Fudge, het is in het belang van de mensheid :')

Victor en Lucas hebben net de puppie van mijn ouders weer op visite gehad, en het gaat echt goed! Er werd zelfs een beetje samen gespeeld :)

Victor en Lucas willen trouwens ook wel op show, of Instagram model worden. Victor kan immers al selfies maken:
Afbeelding

Al vind ik hem zo wel knapper
Afbeelding

En Lucas heeft de "kijk in de verte en doe of de camera er niet is" pose al helemaal onder de knie
Afbeelding

Maar zijn beste hoek is natuurlijk gewoon recht van voren met zijn tong uit zijn bakkes
Afbeelding

Maar ze blinken nog het beste uit in de "kijk es hoe lief wij zijn voor elkaar" foto's :) En ja, een staart is een prima kussentje!
Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:37

Berdien schreef:
Hoe durf je ook te niesen met Hare Harigheid op schoot :=

Fudge lag gisteravond zo bij me te slapen :')
[ [url=m/Th9EW2.jpg]Afbeelding[/url] ]

En eerder op de dag, het past nog steeds :))
[ [url=m/qm5D5G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tja -O- ik heb op de motor vaak genoeg geprobeerd om niet te niezen, of met ogen open, resultaat tot nu toe is dat het dan alleen maar harder gaat :')

Fudge is wel echt <3

Marcella, geen idee wat het is maar het klinkt niet best. Hopelijk kun je een show vinden die wel bij je past.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 22:04

Ik had gisteren mijn bed verschoond. Zinloze actie... :')

Yin en Yang
Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 22:24

@roodvos hoezo? Ze hebben nu toch een schoon bed om op te liggen. Ze zijn je vast dankbaar <<) :') :j

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 23:20

Gefeliciteerd eefsel ze zijn ook echt knap.

Jou rode boeven zijn ook heel knap snadrem vinden ze zelf ook zo te zien

Hier weer de bank vol vanavond
Afbeelding

Haru is nog niet echt een grote schootkat maar maakt wel graag contact
Afbeelding

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 10:17

Jeetje wat zijn jullie hard gegaan dit weekend! :oo Ineens allemaal knappe foto's om te bekijken <3

Superliesje welkom! Wat een knappe dame heb je! Hier geen verstand van nestjes, ik zou alles houden vrees ik :=

Prairy heb je nou gewoon geniest zonder dat je goedkeur in 3voud had aangevraagd?

Loveglove mocht je vannacht wel naar bed van Blacky?

Xoranlover wat leuk dat ze jouw knappe bende van ellende hebben gebruikt op de poster!

Berdien wat ligt Fudge heerlijk bij je te slapen zo <3

Eefsel gefeliciteerd met de mooie uitslag, ookal helaas geen 1e geworden. Ik blijf het zo onwijs knap vinden dat ze gewoon zo los bij je blijven. Die van mij zouden direct op onderzoek gaan denk ik :') Ze zijn zo knap beide <3

Snadrem ik zou gaan voor een ista model account voor beide <3 En wat leuk dat het zo goed gaat met de pup van je ouders!

Roodvos ik ben het eens met Xoranlover, ze zijn je vast heel dankbaar dat ze op een schoon bed mogen _O-

Ryukapple heerlijk samen op de bank zo. Dat pootje van Haru <3

Heer liggen de terrors ook vaak heerlijk op schoot. Als er achter elkaar geen plek is, dan maar gewoon over elkaar :')
Afbeelding

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 11:27

Afbeelding
Cathy met haar fluffy buik op schoot.

Heerlijk al die katten op schoot of tegen je aan. <3

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 11:58

@muppetmayo ja gelukkig wel :')

Ik heb vanmorgen toch wat meegemaakt joh. Toen ik me aan het klaarmaken was voor werk had Nina een kattenbak feestje (dan duikt ze er dus in en gaat ze vervolgens rondrollen en de grind aanvallen ofzo :') . Dus ik besloot om mee te klieren door met mijn voet aan de buitenkant van de bak te tikken. Dan gaat ze de bak vanuit de binnenkant aanvallen :')

Vanmorgen deed ze dat dus ook, maar een stuk harder dan ik had verwacht waardoor ik flink schrok en toen met mijn voet keihard tegen de deur aanknalde. Nu heb ik een mooie blauwe en dikke voet aan de zeikant en loop ik hier wat rond te manken op werk :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 12:14

Auw beterschap.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 14:04

Muppetmayo, nee, die aanvraag duurde te lang dus ik heb illegaal geniest -O-

Heerlijk die dames op schoot. Succes als ze uitgegroeid zijn _O-

Marcella, heerlijk buikje <3

Loveglove, niet zo slim _O-

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 16:26

T is een schande Prairy dat illegaan niezen, hoeveel kattensnoepjes boete is dat? :') Hoop dat je betaling ook in termijnen mag!
Hier kreeg ik gister ook steeds commentaar, als ik nieste kwam er steevast een commentaar mieuwtje van Dolce _O- Het viel zelfs mijn vriend op hahaha.
Ik vind trouwens dat ze nog steeds op schoot passen als ze uitgegroeid zijn :j Ik denk dat ze niet zo heel idioot groot worden, ze zijn nu 5 en bijna 5 kilo. Hun broertje is een paar kilo zwaarder :+

Loveglove auw! Dat zou mij overigens ook kunnen overkomen hoor _O- Fijn dat je iig mocht slapen!

Marcella heerlijk zo met zo'n pluisbuikje op de bank <3

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 16:35

Auch loveglove. Dat is niet zo handig hopelijk snel wat minder last van.

Hier is enige vorm van hoesten, niezen, etc ook verboden volgens Aoi. Wordt altijd flink door haar geklaagd als het gebeurd. Nou klaagt ze sowieso over alles en nogwat :+

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 16:38

Haha aaahhhhh hoor dat dan <3 Echt te schattig _O- Ze mauwt net zoveel als dat jij hoest! Die laatste mauwtjes klinken net als een hondje :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 16:56

Fudge vindt alles prima, zolang hij maar op schoot kan blijven liggen. Al vouw je hem al niezend tot een pretzel, op schoot is op schoot :))

Ik was ze na een paar uur heeeeeel erg boeven-gedrag kwijt. Zaten ze natuurlijk te chillen op de bank buiten, als rechtgeaarde pubers 8-)
Afbeelding

Cookie ligt zelden op schoot, die ligt of ergens op zichzelf of naast je op de bank. Bescheiden boy :j

Gamen vinden ze ook gezellig!
Afbeelding

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 17:56

Nouja ik werk op stal. Dat was nogal een uitdaging met mijn voet vandaag. Ben blij om thuis op de bank te zitten en niet meer zoveel hoeven te lopen.

Je kan het ook echt goed zien: dik en blauw :')

Ach joh, het herstelt wel weer. Toen ik het tegen mijn vriend zei vanmorgen zei hij "het moet ook weer eens niet met jou". Ofwel, hij kent me :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 19:25

Haha ryukapple!

Wij houden hele gesprekken met Stitch, onze zwart witte. Die reageert ook echt als een conversatie, zo grappig :))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:44

xoranlover schreef:
@roodvos hoezo? Ze hebben nu toch een schoon bed om op te liggen. Ze zijn je vast dankbaar <<) :') :j
>;) :')

Berdien schreef:
Gamen vinden ze ook gezellig!
[ [url=m/QUqCJH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat speelde je? Eye.cat.cher? :+

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 10:46

Het was er vandaag maar eentje op de wc... Wel een hardnekkige, blijkbaar is het een prima plek om op schoot te liggen :')
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:26

_O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 20:44

April is weer Sliedrecht ga even liever voor safe. Beter voor mezelf en omgeving.