Cayenne schreef:Ik heb nog genoeg ruimte hoor![]()
Maar dit stond echt niet in de planning. Mijn vriend vond het al een leuke smoes, dus ik heb hem nog maar even uitgelegd dat er weinig eitjes komen wanneer je een mannetje en een mannetje bij elkaar zet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Ik heb nog genoeg ruimte hoor![]()
Maar dit stond echt niet in de planning. Mijn vriend vond het al een leuke smoes, dus ik heb hem nog maar even uitgelegd dat er weinig eitjes komen wanneer je een mannetje en een mannetje bij elkaar zet

cam schreef:Cayenne schreef:Ik heb nog genoeg ruimte hoor![]()
Haha mijn man zegt, ja ze kan ze natuurlijk ook beide verkopen. Of 1 ruilen voor een popje.
cam schreef:Ik had er al bij gezet dat hij dat ook niet zou doen hoor.
Wil je nog kersenboom takken. We gaan volgende week naar achtmaal.
En wil je dikke takken of lange dunne.

Oilily heeft nu alleen nog maar oog voor mij, dus zodra ik de kamer uitloop gaat ze mij roepen. Ben dus wel heel benieuwd hoe ze zometeen op Odin gaat reageren
hopelijk gaat ze lekker plakken bij hem
Maar hij zit nog steeds. Ondertussen even de bodembedekking van de voliere er grotendeels uitgehaald. Dat was echt ranzig na alle regen van de afgelopen tijd.

http://mybirdheaven.be/de-valkparkiet/koppel-11.html

Want ja, ik zoek er immers twee en dan ben ik meteen klaar met zoeken 
Hierna is het ECHT genoeg
Mocht er een popje tussen zitten, dan past die qua kleur zowel op Djinti als Diva, maar ook op Hermes
Hermes heeft ook de gezoomde mutatie, wat een vrij nieuwe mutatie is en nog niet zo heel veel over bekend is. Ik vind de genetische leer rondom mutaties enorm interessant
Valkparkieten zijn hele vredelievende vogels, tot ze broeds worden en geen partner kunnen vinden. Dan zorgen ze graag voor echtelijke ruzies bij een ander koppel
Hij was precies in een voerbak geland
Ze doen het zo goed