Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Ik heb eventueel ook nog wel hele stapel van dit soort verpakkingen voor je [ Afbeelding ]
Daar kun je een kartonnetje achterin schuiven ( eventueel met gaatjes erin voor de lucht ) en twee van die kapjes over elkaar zijn redelijk stevig !
Zou er dan nog wel een kartonnetje omheen doen tegen het deuken of vouwen, dat geeft toch wat meer stevigheid dan een bubbetjes-envelop
inochiyo schreef:ik had ff een wtf momentje bij het zien van dit topic en de foto's.
ik vroeg me eigenlijk ook meteen af of je die slakken kan opeten? zoals zeeslakken
@love_western, als je toch teveel van die slakken hebt, waarom geef je die niet aan de kippen of vogels in de tuin om op te eten?
love_western schreef:Sachet schreef:Gadver je kookt die slak dan uit zijn huisje?
Ik wil niet weten wat er met die slak gebeurd.
Slak is dood, dus die merkt er niks van. Het gaat hooguit even stinken. En mijn moeder heeft het beloofd om het te doen.
inochiyo schreef:ik had ff een wtf momentje bij het zien van dit topic en de foto's.
ik vroeg me eigenlijk ook meteen af of je die slakken kan opeten? zoals zeeslakken
@love_western, als je toch teveel van die slakken hebt, waarom geef je die niet aan de kippen of vogels in de tuin om op te eten?
samoth schreef:inochiyo schreef:ik had ff een wtf momentje bij het zien van dit topic en de foto's.
Nooit doen, ze geven echt veel eitjes en dan wordt hier ook een enorme plaag als in Florida.