Tancreda, als ik Pumpkin mee naar buiten neem, zeg maar de grote tuin in, als ze dan speels doet en een sprintje trekt, heeft ze ook een dikke staart en rug haren omhoog. Bij haar is het dus ook speelsheid, misschien bij die van jou ook?
Kan van alles zijn. Speelsheid, Blacky doet het als ze bang of geschrokken is Sommigen doen het als ze boos zijn. Geen idee wat het in jou geval betekend
Ik had vandaag kattenbotsing hier Ik was met ze met een folie balletje aan het spelen en ik sloeg het weg zodat een van de twee erachteraan kon rennen. Ze gingen allebei en botsten hard tegen elkaar aan. Ze vlogen allebei ook meteen weg
Marcella
Geplaatst: 29-11-23 23:52
In plaats van dat de kittens door het huis stuiteren. Speelt oma Maira voor stuiterbal, maar dan weet ik wel dat zei zich super voelt.
Alle planten waar aan gegeten kan en mag even verwijderd tot iedereen zijn maag weer bedaard is.
Berdien
Geplaatst: 30-11-23 12:05
Hopelijk zijn ze allemaal snel weer beter Marcella.
Ken je dat? Bij de eerste serieuze vorst is alles statisch. Dat geldt ook voor Fudgies Hij knettert over de bank
Wel heel trots op ze, net helemaal in mijn eentje nageltjes kunnen knippen. Knappe boys
Cookie wilde graag nog even zijn bijtertjes laten zien aan jullie
Nova moest vanmorgen weer naar de dierenarts. Ze was al een paar dagen urine aan het lekken als ze zat. Het was vrijwel elke keer. Nu zaten niet alleen haar poten onder de bijtwonden, maar ook haar buik en oor lag weer open. De dierenarts constateerde al beginnende nierfalen.
Ik heb besloten om haar in te laten slapen, ik wilde haar niet weer alle ellende aandoen.
Ze wordt gecremeerd en komt bij mij in de kast te staan.
Ach Purny ik vind dat je een hele mooie, dappere keuze hebt gemaakt en het klinkt echt als de juiste beslissing. Niet laten lijden en optijd een juiste beslissing genomen, heel knap van je.
Oh purny, wat een liefdevolle maar moeilijke beslissing :'( Het liefst hou je ze altijd bij je, maar het leven moet wel fijn blijven. Dit is het laatste en het meest waardevolle wat je kan doen als baasje, een waardig afscheid voor je lievelingetje. Maar wat zal je haar missen, ondanks al die zorgen van de laatste tijd.
Ik ben heel blij dat ik Lotje ook nog hier thuis heb in haar urn. Ik mis haar nog iedere dag vreselijk, maar het voelt wel goed dat ze nog altijd thuis is. Ik hoop dat jij dat gevoel straks ook hebt. Heel veel sterkte
Oh hoe durf je?! Bewegen is illegaal als ze tegen je aan liggen
Prairy
Geplaatst: 30-11-23 23:39
Pumpkin komt niet erg op schoot als je op de bank of relax stoel zit, wel op een bureaustoel of barstoel zoals hier.
Zie ook de jaloerse Dion op de grond
Vandaag mocht ze lekker mee de grote tuin in toen ik buiten bezig was.
Op het einde riep ik haar, komt ze echt van 50 meter verderop aan sprinten naar me toe, en neemt dan op het laatst toch maar de andere weg, was wel een beetje jammer als je denkt dat ze zo je armen in rent
Berdien
Geplaatst: 01-12-23 20:49
Moos en Pumpkin hebben lekkere plekjes veroverd
Hier zijn de mannen niet van het balkon af te slaan, vorst of geen vorst. Cookie trekt zijn meest slimme blik
Zo te proeven krijgen we winter
Omdat het in huis wel heel koud werd moesten ze naar binnen. Ik hoorde een klap, gevolgd door gestommel en vond ze in… de wasmand
En na alle avonturen is het het lekkerst slapen op een dekentje en elkaar
Allereerst bedankt voor alle reacties. Weten jullie hoe ik het beste snorharen kan bewaren in een flesje? Ik vind namelijk snorharen van Nova op de grond en die wil ik graag bewaren.