Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:20

Cooper gaat best aardig heb alleen met temperaturen dat het lastig is. Zodra je vastpakt wordt het vechten en los blijf hij net niet lang genoeg liggen.

De metacam wordt zo van een lepeltje af gegeten in ieder geval.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:40

Ik moet steeds zo lachen om die koppen van Cookie en Fudge :') Cookie kijkt steeds zo onnozel blij en Fudge alsof hij zojuist betrapt is op zijn plannen om de kernkoppen te stelen _O-

Lastig Marcella, zo'n flexibel wurm wat niet mee wil werken. Gelukkig vliegt de metacam niet door de kamer!

Victor besloot van de week dat als de cavia op schoot kan, hij ook op schoot kan.
Afbeelding

Lucas zoekt de warmte niet op schoot op, maar maakt zelf wel een tentje met het vloerkleed. Ook heek praktisch, vooral omdat ik hem even niet zag :')
Afbeelding

Ik denk dat Lucas daaruit heeft opgemaakt dat hij onzichtbaar is, en dus met alles weg kan komen. Ik was gisteren al op tijd in bed gaan liggen en hoorde ineens naast me "slrp slrp", was het Lucas die mijn glas water gejat had.
Afbeelding

En nu zitten de meneertjes weer lekker naar de vogeltjes in de tuin te staren :)
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:42

Nee de metacam is gewoon op een lepeltje doen en hij likt het heel graag op. Heb alleen ruzie met dat waardeloze spuitje.

Hij heeft nu wel brokken piloot diploma gehaald. Meneer viel dus zeer waarschijnlijk van de vensterbank net weer.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 10:52

Wat is het toch een geweldig duo, Snadrem! :D

Moos is nogsteeds graag een schootkat:
Afbeelding

Of een tafelkat:
Afbeelding

En hij had lol met m’n posttassen:
Afbeelding

:+
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 13:24

Moos, bedolven onder zijn OnlyFans fanmail :')

Lucas begaf zich vanmorgen op het pad der rechtvaardigheid! Als in: hij zou de zonden van de wereld wel even rechtzetten.

Bijvoorbeeld met de Ikea plant. Een abominabele vervanging voor de Monstera die in deze hoek te weinig licht en te veel katten kreeg. Als je in de blaadjes bijt, dan scheuren ze niet af. Lucas is deze teleurstelling beu, dus de plant kreeg een welverdiende mep.
Afbeelding

"Een mep? Een uppercut waar Badr Hari nog van zou moeten huilen bedoel je natuurlijk!" - goede aanvulling van Lucas de Linksmeppende, die door alle momentum die hij in zijn kleine vuistje stopte bijna van de stoel af lazerde.
Afbeelding

En toen moest ook de stoel boeten voor de zonden die hij in een vorig leven begaan heeft. "Biecht je zonden op!!" roept Lucas met zijn mond vol. Maar de stoel hult zich weer in zwijgen. Het eeuwige, frustrerende zwijgen.
Afbeelding

Lucas snapt niet waar het schort aan zijn verhoor technieken.
Afbeelding

Misschien kan hij even op Victor de Vrome oefenen?
Afbeelding

Of gewoon nog een keer in de stoel bijten, maar dan harder! :Y)
Afbeelding

Of toch testen op Victor? Hij heeft wel weer de high ground, het zou hem moeten helpen...
Afbeelding

En hij heeft ook nog The Element of Surprise, dus misschien is dit de ideale kans! Oh nee, toch niet.
Afbeelding

Nou ja. Ook zondige, zwijgende stoelen liggen eigenlijk best prima.
Afbeelding

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 14:05

Bahaha Snadrem. Weer veel avonturen daar _O-

Hier ben ik aan muziek aan het werken. En prinses Blacky besloot om me te komen "assisteren"
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 14:08

Haha heerlijk die avonturen van de rooies! En knappe moos. Wat zijn katten toch ook leuk hè, wat ze ook doen, het is altijd (al dan niet achteraf) grappig en leuk :))

Ik ben bij mijn mietje begonnen met de zylkene, als voorbereiding op oud en nieuw. "Open de capsule en meng het poeder met voer" is blijkbaar niet nodig. Poeder los in een bakje en het gaat schoon op. Die kat is gek :=

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 16:56

Ik moest nog een schoenenkast van de Ikea in elkaar zetten. Het is er alleen eentje die echt aan de muur verankerd moet gaan worden, anders dondert alles om als Victor en Lucas er op gaan springen (en ik ken ze nou al effe: dat gaan ze doen). Bij gebrek aan een boorhamer om daadwerkelijk de gaten in de muur te kunnen boren voor de verankering, had ik het klusje maar even voor me uitgeschoven. Maar aangezien ik met een waardeloze verkoudheid toch geen kant op kan, dan maar Ikea-klussen.

En waar ik dacht dat een bouwpakket van Ikea op zichzelf al voldoende uitdaging met zich meebracht, hebben we er nou een Scandinavische toevoeging bij die het helemaal next level maakt :')

"Oh, wat interessant, dit komt uit Zweden toch? Bijna net zo leuk als Noorwegen."
Afbeelding

"Ik zie dat je de Vjiktør hebt gekocht"
Afbeelding

Lucas weet dat Ikea ook een Billie verkoopt, laat dat nou net zijn bijnaam zijn. Instant connection!
Afbeelding

Maar Victor is er van overtuigd, dit is de Vjiktør, en die is speciaal voor hem.
Afbeelding

Dus daar past helemaal geen Billie bij
Afbeelding

Billieeeh, nee!
Afbeelding

Ik zei toch dat het niet paste
Afbeelding

Ik denk dat ik er wat meer de tijd voor moet nemen dan in de handleiding staat voorgeschreven. In ieder geval heb ik hulp, want daar moet je mee starten _O-

You shall not have dit kartonnetje!
Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:17

Haha wat schrijf jij geweldig over je rode boeven snadrem.

En arme moos je zou maar door al die fanmail moeten

Handig zo'n assistent loveglove

Hier van de week een kinderslot op de koelkast gemonteerd. Aoi is erachter hoe die open moet en ging er met de kaas vandoor :+

Ook wat kerstfoto's gemaakt voor de kerstkaarten van dit jaar. Niet helemaal gelukt zoals gepland maar goed genoeg.

Aoi
Afbeelding
Afbeelding

Gin
Afbeelding
Afbeelding

Haru
Afbeelding
Afbeelding

Haru was zeer geschokt dat hij hier op zijn leeftijd al aan mee moest werken. Kan niet volgens hem die kinderarbeid :')
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:25

Hahaha! Pluizige kerstelfjes :')

Respect voor Aoi dat ie de koelkast open krijgt, vind ik toch best knap! De kaas was verdiend :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:37

Ik heb nu kitten 2 dat aan het braken is.

Afbeelding
Afbeelding
Castor samen met oma wist even niet wat ik zag. Maar kitten bezoek was erg eng.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:57

Oh jeetje virus?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:14

Kijk het even aan, maar met Cooper ga terug naar de dierenarts morgen. Hij speelt en is actief maar zit mij niet lekker.

Mocht Chanel morgen ook nog overgeven mag zei ook mee. Val mij laatste paar dagen wel op dat er minder brokken gegeten wordt. Dus zou best virus kunnen zijn.

Heb voor de zekerheid nutribound besteld.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:59

Oh jee... Hopelijk snel duidelijkheid en verbetering!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 00:04

Ik was gisteren weer eens op zoek naar een piep/alarm. Een onregelmatige dit keer.
Nou woon ik momenteel op ca. 35 m2 en ik heb (tellen jullie even mee?) 5 rookmelders, 2 CO-melders, 2 gasmelders en 1 watermelder. Als het om gepiep gaat is de keuze reuze :+ .

Gezien de herkomst van het geluid had ik besloten dat het de watermelder was. Die ligt, uiteraard, achter de wasmachine en vaatwasser. Dus terwijl ik op een krukje wiebelde om met een grijper de melder als een soort ijshockeypuk achter de machines weg te krijgen hoorde ik weer het alarm.
En het was niet de melder, het geluid kwam van links...

En uiteraard was het dit keer mijn rooie mannetje die de boel op stelten had. Hij zat op de kookplaat en drukte met zijn poezelige pootjes op de knoppen. Ik heb de plaat altijd vergrendeld en dan maakt die idd een piepgeluid.
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 00:19

Gebakken kat. :+

Alexia is nu ook gezellig aan het meedoen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 23:00

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 18:49

Ga met mama en alle kittens zo naar de dierenarts.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 19:00

Beterschap met ze Marcella!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 20:52

@roodvos haha wel fijn dat de beveiliging in iedergeval goed werkt :+

@marcella heel veel sterkte. Wat verschrikkelijk dat ze nu allemaal ziek zijn. Hoop dat ze er snel weer bovenop zijn. :knuffel:

Staart waar ga je met de kat naartoe :wow: Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:07

Hoe was het bij de DA Marcella?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:15

Wauw wat is hij mooi geworden Ryukapple <3

Broertje Oscar heeft ook zo'n dikke staart <3
Afbeelding

Mijn jongens
Afbeelding

Luna bijna 7 weken onderweg!
Afbeelding
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:35

Zeer waarschijnlijk virus.

Alexia en Castor hadden koorts. Alexia en Cooper hebben vocht infuus gehad. Castor ontstekingsremmer, Alexia en Cooper wat tegen de misselijkheid.

Vermoeden is dat Chanel en Cathy het hoogtepunt al voorbij zijn betreffende virus.

Heb wat meegekregen tegen de misselijkheid voor de kittens.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:56

Wat vervelend Marcella!! Ik ga voor je duimen dat iedereen snel weer boven Jan is.

Wat leuk al die pluimstaarten :) Scheelt wel veel met stoffen in huis. Ik hoef de kasten ook bijna nooit meer te doen :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:11

Jeetje wat sneu zeg... beterschap met ze!

Vraagje of iemand dit herkent. Als ik kunstjes vraag van Flap, dan gaat de middenstreep haar op z'n rug omhoog. Hij doet het braaf, doet het lief en niet agressief, krijgt z'n snoepjes en wordt enthousiast als ik hem met m'n stem beloon. Maar wel dus die haren omhoog, een kleine mohawk op z'n rug. Iemand hier een verklaring voor?