En een luie Woezel die altijd in de meest schattige houdingen slaapt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn vriend en ik hebben gister twee kittens uitgezocht die over 3 a 4 weken bij ons mogen wonen. Wij hebben beide vroeger katten gehad bij onze ouders thuis, dit zijn onze eerste eigen katjes. Ze komen uit een oeps nestje waarbij mama Maine Coon is ontsnapt en het gezellig heeft gehad met een kater uit de buurt. Wij zijn helemaal verliefd en dol gelukkig.
Wat een schatje!
Ik snap dat ze die hebben uitgekozen!
Ja, wazige foto's want ik heb mijn telefoon speciaal gepakt tijdens het douchen om een foto te maken en de boel besloeg

Net zoals alleen slapen, alleen naar de wc, alleen koken, alleen werken… 

ik krijg regelmatig ineens een kattenveertje tegen mijn tenen aan gegooid als ik sta te douchen. En zodra je onder de douche uit bent, moeten ze er allebei bij. Wat is dat toch
Muppetmayo let maar op dat ze bij jou niet van dat wandje af naar beneden donderen en er ineens bij zitten 

Gaat hard he ineens.
Tot nu toe nog niet als ik aan het douchen ben, maar dat duurt niet lang meer. Als ik de douchedeur op een kiertje zet met douchen lopen ze ook gewoon naar binnen in de douchecabine tijdens het douchen
Mijn collega's zitten me echt aan te kijken wat ik aan het doen ben.

Snadrem schreef:Hebben ze wel een rijbewijs Marcella?
Prairy, gelukkig kan jij nog in foetus houding op de grond liggen voor de kachel, zo te zien hebben ze daar nog een plekje voor je over gelaten

LoveGlove schreef:Ik ging stuk met dit
https://www.instagram.com/p/CzguhFDCBS6 ... QzNmJjMA==
Bij de "You shall not pass" ging ik stuk. Dat is echte cattitude
Echt cool gedaan