Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 21:41

Ik heb hier een Pip die met haar koninklijke kont niet op de tafel wil zitten en de oven handschoenen veel comfortabeler vindt.
Afbeelding

En een luie Woezel die altijd in de meest schattige houdingen slaapt

Afbeelding

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 00:00

Wat een prachtige katjes heeft iedereen <3 Mijn vriend en ik hebben gister twee kittens uitgezocht die over 3 a 4 weken bij ons mogen wonen. Wij hebben beide vroeger katten gehad bij onze ouders thuis, dit zijn onze eerste eigen katjes. Ze komen uit een oeps nestje waarbij mama Maine Coon is ontsnapt en het gezellig heeft gehad met een kater uit de buurt. Wij zijn helemaal verliefd en dol gelukkig.

Als iemand een tip heeft voor een mooie krabpaal met zit/slaap plekjes waar deze twee als ze volgroeid zijn ook nog samen in passen dan hoor ik het graag.

Afbeelding

Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 08:41

Wat een leukerds! Ik herkende direct main coon.

Ik zou echt voor een stevige krabpaal met dikke palen kiezen dan. Kijk eens bij RHR pets. Die hebben echt grote stevige palen maar ook kleinere die geschikt zijn. Ik heb er hier ook 1 staan. Main coon paal die overleeft al 3 nestjes en het geraas van de kittens. Boven heb ik een petrebels staan. Ook een mooie grote stevige paal. Die mandjes om in te liggen vinden ze hier wel fijner dan die van RHR pets. Maar dat is natuurlijk voorkeur.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:10

KirstenHorse wat een schatjes <3
Hier een paal en een krabton van RHR ook, echt super kwaliteit! Petrebels hoor ik ook goede dingen over :)

Druif ik hoop dat je die handschoen niet gelijk nodig had, heerlijk zo erbij liggen op tafel <3

Fijn dat het beter gaat met Moos!

Caro Aladin is zooooo leuk <3 Wat een schatje!

Ryukapple wat heerlijk zo samen liggen. Hoe zwaar is Haru nu? Hij ziet er echt groot uit! BEn je al achter wie er aan de diaree is?

Xoranlover wat een geweldige foto zeg! <3 Ik snap dat ze die hebben uitgekozen!

Eefsel2109 Is je huis nog heel met de kleine wervelwind? Dat tongetje is echt te schattig!

Hier kan ik niet eens rustig alleen douchen :') Ja, wazige foto's want ik heb mijn telefoon speciaal gepakt tijdens het douchen om een foto te maken en de boel besloeg _O-
De andere terror lag bij de wasbak tegenover.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:14

Ik heb twee goedkope krabpalen via Amazon, die houden het verrassend goed. Wat een dotjes KirstenHorse!

Fijn dat Moos weer helemaal is opgeknapt!

Echte dames slapen niet op de tafel :j

Haha hier is alleen douchen ook een utopie geworden :') Net zoals alleen slapen, alleen naar de wc, alleen koken, alleen werken… :=

Hier slinkt de bult op Cookie zijn buikje nu flink! Arme ding had een flinke reactie op de oplossende hechtingen :(:)
Afbeelding

Hij neemt ‘goed herstellen’ wel heel letterlijk :D
Afbeelding

Totdat iemand hem weer komt storen
Afbeelding

Verder nemen ze hun rol als attentie buurtpreventie nog steeds héél serieus 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:53

Straks met de kittens naar de dierenarts ze zijn alweer 9 weken.

En mama is weer bezig met sexuele voorlichting.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:59

Voor krabpalen kan ik RHRpets ook alleen maar aanraden! We hadden er al een maar willen er een extra bij op de tweede verdieping. Petrebels vorige week gezien bij het About Cats & Dogs event, zag er ook betaalbaar en degelijk uit! Ook een gast van Catpalace met leuke krabpalen, maar 1300 euro voor een mooie krabpaal gaat me wat te ver. :')

Onze jongens groeien hard! 4 maanden inmiddels

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:45

Wat een cuties kirstenhorse de maincoon is zeker terug te zien.

Wat gezellig zo in de douche muppetmayo. Haru lijkt maar zo groot meneer is al een tijd niet gegroeid en nu 4,3kg. Hij is nog steeds lichter dan Gin. Lijkt wel heel wat door zijn vacht. Nog steeds geen idee wie er aan de diarree is. Lastig uit te vinden met 3 zeker als er nog steeds maar 1x per dag gepoept word. Ik vermoed Aoi. Die kan wat gevoeliger zijn. Denk Haru niet aangezien ik dat waarschijnlijk in zijn vachtje zou hebben teruggezien. Maar zeker weet ik het niet. Vandaag was de poep halfgoed half diaree.

Hier heb ik een grote paal van pet rebels fijne stevige paal en ik vind het fijn dat alle onderdelen van de paal los te verkrijgen zijn. Dus je kan makkelijk iets vervangen zonder dat je de hele krabpaal kan vervangen

Wat een knapperds Walkure

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:08

Ahhh wat een dotjes die kittens! Dat worden drie lange weken :)

Fijn dat Cookie zo goed hersteld, hij ligt er ook wel prinsheerlijk bij :D

Die katten in de douche, zo herkenbaar :') ik krijg regelmatig ineens een kattenveertje tegen mijn tenen aan gegooid als ik sta te douchen. En zodra je onder de douche uit bent, moeten ze er allebei bij. Wat is dat toch :') Muppetmayo let maar op dat ze bij jou niet van dat wandje af naar beneden donderen en er ineens bij zitten _O-

De rode rotzakken waren weer lekker druk vanmorgen. De Strijd om de Stoel moest gestreden worden.

Victor de Onversaagde sprong vanaf de voorkant, maar Lucas de Leipe had the high ground vanaf de rugleuning en in een wervelwind van pluis en rode wolken stortte de verraste Victor tegen het vloerkleedje *-:)
Afbeelding

"Don't do it Victor, I have the high ground!" waarschuwde Lucas de Leipe
"You underestimate my power", beet Victor de Verblufte hem toe, en probeerde toch een tik uit te delen. Tevergeefs. De high ground was te hoog.
Afbeelding

Victor browste voor een nieuw plan
Afbeelding

"Kom naar beneden, lafaard!" Maar Lucas de Lafaard bleef lekker zitten waar ie zit.
Afbeelding

In een laatste poging tot dominantie in de strijd poogde Victor de Valse om in de pootjes te bijten van Lucas de Laveloze. Het had geen effect, want hij kon er niet bij.
Afbeelding

Hierop besloot Victor de Vredige dat deze strijd zinloos was. Lucas moest nog wat strijdlust kwijt, dus beet maar in de stoel. Een misdaad zonder slachtoffers, al keek het houten speelgoed hondje in horror toe.
Afbeelding

En in een kort moment van amnesie waren ze eigenlijk allebei vergeten wat ze ook al weer aan het doen waren. En waarom ze hier zijn. En waar ze zijn. En wie ze zijn. En waar zijn de brokjes? Waarom mogen de cavia's niet mee worstelen? Zoveel vragen. Zo weinig antwoorden.
Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:10

Wij hebben een tweedehands grote krabpaal van Van Cranenbroek geschikt voor Main Coons. Grote hit hier.

Afbeelding

Ik heb van de week een jaar voorraad brok besteld bij Zooplus, Purizon (wat ik voer) was nu in de aanbieding, ipv 8,38 per kilo kwam ik nu op 6,04 geloof ik. Er gaat een zak van 6,5 kilo per 6 weken ongeveer door, dus dat tikt wel aan. Scheelde iets van 20€ voor een zak.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:12

Hahaha Victor en Lucas :')

Hier heeft Fudge iets gevangen. Is het een muis? Een mug? Een vogel? Nee nee… het is een gieter {:}
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:31

Fudge speelt Gieter Hero, vette nieuwe game :#

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:37

Gieter Hero :') :') :')

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:52

Walkure wat zijn ze toch leuk en mooi <3 Gaat hard he ineens.

Ryukapple dan zijn mijn terrors qua gewicht Haru (net) voorbij :wow:
Lastig hoor als je er zo slecht achter kunt komen wie er nou steeds diarree heeft! Ik hoop dat Aoi snel beter poept! Half/half klinkt al iets beter iig

Berdien wat een lekker pluizig buikje heeft Cooks alweer! Bij de mijne zie je dat minder makkelijk, is beide wit. Zij hadden beide ook bultjes van de hechtingen overigens.

Snadrem, ze springen ook van dat randje te douche in := Tot nu toe nog niet als ik aan het douchen ben, maar dat duurt niet lang meer. Als ik de douchedeur op een kiertje zet met douchen lopen ze ook gewoon naar binnen in de douchecabine tijdens het douchen :')
Ik moest hier echt enorm hard lachen om de rooie rotzakken en het verhaal _O- Mijn collega's zitten me echt aan te kijken wat ik aan het doen ben.

Gieter Hero _O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:34

Whahaha Snadrem jou verhalen zijn altijd geniaal _O-

En gieter hero :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:33

Afbeelding
Benieuwd hoe lang deze leeft. Voor nu ook speelgoed wissel gedaan dus ze zijn veel te druk bezig.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:48

Ik wilde graag even bij de kachel zitten, maar die waren al bezet. Dus ik dacht, dan zet ik er maar stoel bij.

Thanks dacht mushu. Die is nu van mij. Kan ik nog niet zitten -O-

(Panorama foto, de stoelen staan in een halve maan voor de kachel)
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:02

Hebben ze wel een rijbewijs Marcella?

Prairy, gelukkig kan jij nog in foetus houding op de grond liggen voor de kachel, zo te zien hebben ze daar nog een plekje voor je over gelaten :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:26

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:31

Snadrem schreef:

Prairy, gelukkig kan jij nog in foetus houding op de grond liggen voor de kachel, zo te zien hebben ze daar nog een plekje voor je over gelaten :')

Tja, het is wel hard, maar wel het warmste plekje, voor de kachel :')

LoveGlove schreef:
Ik ging stuk met dit _O-
https://www.instagram.com/p/CzguhFDCBS6 ... QzNmJjMA==

Bij de "You shall not pass" ging ik stuk. Dat is echte cattitude _O-

_O- Echt cool gedaan
Laatst bijgewerkt door Prairy op 17-11-23 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:34

Snadrem schreef:

Nope. :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:15

Owlkitty!! Geweldig, die met Titanic is ook leuk :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 22:00

Jaaa de owlkitty filmpjes zijn zo leuk!

Ik was met mams aan het bellen, en Fudge wilde óók mee doen met het gesprek. Zoals hij met alles mee wil doen :+ Dus die heeft een hele tijd zo gelegen. Wijsneus :+: Maar wel weer op de hoogte van de laatste familieroddels :))
Afbeelding

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 11:09

Haha die bungelt er lekker bij zo. Ik krijg hier neigingen van hoor, die achter-stampertjes vragen erom om opgegeten te worden <3

Prairy ze waten de fijnste plekjes wel uit te zoeken!

Hier is regelmatig de bank bezet :D
Van links naar rechts: Charlie, Oscar, hondje Lexi en Luna. Oftewel..een bank vol pluis.
Afbeelding

Oscar is echt een grote kerel geworden. Kan me amper meer voorstellen dat hij zo'n ini-mini kitten is geweest. Ik weet zo niet wat hij weegt, hij past niet meer op de kitten weegschaal maar ik denk wel ruim meer dan de 4,3 van Haru. Hij is wat aan de dikke kant eigenlijk. Vreetzakje.
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 11:15

Afbeelding
Cooper en Chanel in de bus.