Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en wat een ontzettend rot nieuws dat het waarschijnlijk gaat stoppen. Die arme katjes die allemaal een eerlijke kans verdienen  

.                                                         Jindai schreef:Verliefde bokker in kwestie meld zich![]()
Ik zit nog steeds na te genieten van het bezoek van vanmiddag!![]()
Ik was al verliefd op ze vanaf de foto's, maar in het echt is het toch anders natuurlijk.
Ze zijn allebei zo ontzettend leuk en zooooo lief, zo zachtaardig met alles en iedereen!
Ik heb er even over getwijfeld omdat ik onlangs mijn kat in heb moeten laten slapen en dit best wel erg snel komt, maar ze zijn meer dan welkom en ik weet zeker dat ik er fantastische katten aan ga hebben.![]()
Wat een aparte, de grijze! Heel knap is ze!
  veel geluk samen.                                                         Lukasje schreef:Gefeliciteerd met dit knappe duo Jindai. Super dat je ze beide neemt!
En sterkte met het verlies van je kat.
  Het verdriet om haar zal er niet minder om worden en ze zijn ook geen vervanging, maar het is fijn om weer gezelschap en leven in huis te hebben, gezelligheid  
 Wesseltje schreef:Gefeliciteerd met het butlerschap van deze 2 knapperdsveel geluk samen.
 imaudy schreef:Heel mooi stel Jindai.
Die nieuwe is ook erg mooi, lijkt wel beetje een rexvachtje.

Hier is het huis opeens weer rijkelijk gevuld  

Hij vond het allemaal zó ontzettend spannend en vond het speciaal voor hem gemaakte plekje onder m'n bed gelukkig heel fijn. Hij kwam toch een paar keer kijken, maar rende steeds al snel weer terug. Later op de avond hoorde hij Deaa spelen en kwam hij toch weer kijken...en ging ook lekker spelen!  
 Ook hij heeft goed gegeten en de bak gevonden en gebruikt! We hebben wel een kort nachtje gehad, want Mop hield ons wakker door steeds te miauwen  
 Maar dat komt wel goed. Hij is vandaag al veel meer aanwezig, durft ook al best lekker rond te lopen en laat zich prima aaien en wat knuffels geven, hij komt er wel