Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
axel_1997 schreef:dat is dan wel een redelijk gedateerd gaskacheltje. die horen tegenwoordig beveiligd te zijn zodat ze automatisch de gastoevoer afsluiten als de vlam uit gaat. ik hoop dat je huisbaas een nieuwe kan regelen.
 Meest enge gedachte is dat de waakvlam mogelijk is afgeslagen door gebrek aan zuurstof.. Dan is het echt al wel heel extreem geweest..
 ) 

koolmonoxide dat is pas eng!                                                         
                                                         senna21 schreef:Morgenvroeg een koolmonoxide melder kopen. Te koop in iedere bouwmarkt etc.
En plaats deze laag bij de grond. Dit gas is zwaarder dan zuurstof.
Aan een gecombineerde rook-koolmo oxide melder heb je niets.
 30 euro viel me echt reuze mee! Dacht dat die krengen veel duurder zouden zijn. En van de week komen er nog mensen langs voor de kachel/kachelpijp om te kijken wat er fout gaat 
 Daarin heeft mijn huisbaas heel snel gehandeld wat heel fijn is 

Ze is echt mini! vergeleken met de gemiddelde kat. Ik schat haar gewicht ook op 1,5 max 2,5 kilo 
 Enige wat heel hard tegen valt is een vriendje vinden. Ik wil graag voor haar een maatje vinden, maar bij voorkeur 12+, MET chronische niesziekte gezien zij dat ook heeft, maar ik word bij de asiels gewoon weg gelachen en ik moet de website maar in de gaten houden 
 Niks niet meedenkend, terwijl ik juist denk een "kneusje" een mooi plekje te geven. Ik snap Corona enzo, maar ik ben toch geen halve zot? Is het dan zo raar om een profiel op te geven van oudere kat + gezondheidsprobleem, geef me een seintje als je iets tegen komt want 3/4e van de informatie komt sowieso niet op de site te staan? Hoe veel mensen willen nou bewust een "zieke" kat?  

Tijdsverspilling voor zowel mezelf als het asiel.. Dus we gaan denk ik gewoon de "Corona drop off" afwachten en dan ook om ik hopelijk een leuk maatje tegen voor Beemo. Ze doet het goed hoor, maar ik ga straks weer hele dagen naar kantoor en dan zit ze 8 uur per dag alleen.

Ik woon wel aan de grens richting Frankrijk, dus Nederland is al snel ver weg 
 Maar voor een perfect maatje is het niet snel te ver.
 ) en ze blijft netjes in de tuin (even afkloppen..).                                                         Jorex schreef:Stille meelezer reageert ook even. Ik las je verhaal over de hoofdpijn en hoe poes zich anders gedroeg en schrok me echt dood. Echt fijn dat poes haar anders gedroeg. Vroeger gebruikten ze kanaries in mijnen om koolmonoxide op te sporen, als de vogel flauw viel dan wisten de mijnwerkers dat ze weg moesten gaan. Het is een hele goede sluipmoordenaar. Goed dat je nu een melder hebt.
En ook echt geweldig om te lezen hoe poes is opgebloeid. Hier ook een dame die helemaal is opgebloeid nu ze bij ons woont. Lekker op haar zelf en een binnenpoes zijn, dat bevalt onze dame prima.

Ze voelen het denk ik toch wel aan dat we het beste voor ze willen!
 ) is echt heel bijzonder voor mij geworden in een hele korte tijd. We zeggen voor de grap wel eens dat ze door de grinder is geweest met haar halve oortje, slecht werkende oogje, half verlamde bekkie en een de helft van haar tandjes, maar ze is hier thuis en blijft ook lekker de rest van haar leven bij mij. Ik ben nog altijd de enige die haar mag aaien en kroelen en waarbij ze soms op de bank komt en het is goed zo. Mijn meisje is gelukkig en dat is het belangrijkst van allemaal!
 Daar word je toch ook gewoon spontaan verliefd op? 

cissy schreef:Liefffff!![]()
'Mijn' leenpoes is geadopteerd door een bokker, ze woont nu in Amerongen.

), maar madam vind dat niet echt een succes. Logisch, ze is nog steeds behoorlijk mensenschuw dus zo is het mooi opgelost en het geeft nog een leuk aangezicht ook 

oud huis en regelmatig duiken er hele dikke spinnen op.. Maar mijn meisje lust ze wel! Enige nadeel is dat ze vol trots haar vangst wil delen. Dus ze crepeerd ze, gaat vervolgens staan schreeuwen tot ik kom kijken en eet ze nadat ik het heb gezien snel op 

sas66 schreef:Nu zijn het nog spinnetjes....

Rotzak.
 Elektrisch kabeltje..? Maar nergens aansluiting, plus hoe goed werkt dat nou als het in de struiken zit? Als iemand nog een goed idee heeft hoor ik het graag 

geweldig!