Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorien66 schreef:Wat grappig! Ik heb een 1/2 Abessijn 1/4 Bengaal 1/4 Main Coon. Een vriendin van mij heeft zijn broer uit hetzelfde nest (dezelfde kruising dus). Bijgaand twee foto‘s:
Mijn Flip
Zijn broer Abel
xoranlover schreef:Druif_01 schreef:Ze zijn echt hufter proof! Als je erop gaat staan kun je ze ook weer heel makkelijk terug in model krijgen
Haha ervaring mee![]()
Stumper_ schreef:Even voor het idee een zitfoto en eentje waarop zijn vlekjes te zien zijn. Vlekjes op de buik zijn moeilijk te fotograferen, de streepjes op zijn staart (soms vergeet ik dat een gewone Abessijn ze niet heeft) en poten vind ik heel leuk om te zien.
[ [url=m/jZfiqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dvgnGU.jpg]Afbeelding[/url] ]
xoranlover schreef:Onder leiding van ons fotomodel en mama Nishi
[ [url=m/slXQIz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U614f9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben alle kittens weer even hun beste beentje voorgezet.
Mag ik jullie voorstellen:
[ [url=m/IRU1aK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bpsa8P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7g9sI7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRRlLd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ZajQP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IvNytu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lanah blijft bij ons wonen.
[ [url=m/lC1am1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j0AYvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bUaiCr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FJFiBU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Unseen schreef:Och wat een schatjes! Ik vind die wildkleurtjes toch ook wel heel mooi hoor. Ik heb al twee sorrel Abessijnen (geen variant) zitten hier en met een derde wordt het wel heel vol dus ik denk dat ik pas... maar ooooh wat zijn ze leuk en het gaat wel weer kriebelen hoor hihi
Pandora2 schreef:Prachtige foto's weer !![]()
Die 2e van mamsie is echt geweldig ook...beetje arrogant![]()
Leuk dat er ééntje een blijvertje is![]()
Die van Stumper lijkt precies geen echte kat, meer een schilderij ofzo![]()
Zo'n mooie dieren dit !
xoranlover schreef:Unseen schreef:Och wat een schatjes! Ik vind die wildkleurtjes toch ook wel heel mooi hoor. Ik heb al twee sorrel Abessijnen (geen variant) zitten hier en met een derde wordt het wel heel vol dus ik denk dat ik pas... maar ooooh wat zijn ze leuk en het gaat wel weer kriebelen hoor hihi
Haha ik vind wildkleur en sorrel de mooiste kleuren. Blauw gaat nog wel maar fawn vind ik persoonlijk niet mooi net als chocolate en silver niet. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Daan13 schreef:Druif_01 schreef:Ze zijn echt hufter proof! Als je erop gaat staan kun je ze ook weer heel makkelijk terug in model krijgen
Topic over kittens....
En dan lees je zoiets?!
Ik ga eerst ff een stukje terug lezen denk ik![]()
Ts,wat een prachtige kittens en ouders.