Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Serenity350 schreef:JoyCiej007 schreef:Die stank was idd echt serieus niet te harden. Ik stond in Geert z'n "zadelkamer" dat ei met handschoenen te pellen, tot ik me bedacht dat ik dat niet kon maken, want na enkele minuten rook de hele ruimte er naar![]()
![]()
Moet heel erg denken aan een nogal geurig verhaal bij ons thuis. Ik had een nest eitjes gevonden in de tuin, en wist niet hoe oud ze waren. Konden van de afgelopen week zijn maar ook ouder. Ik heb echt een hekel aan rotte eitjes en neem in zo'n situatie liever het zekere voor het onzekere. Maar we hadden een logee over de vloer die aangaf dat het makkelijk te testen was door ze onder te dompelen in water. Ik had wel van dat trucje gehoord, maar omdat ik rotte eieren gewoon echt heel naar vind gok ik het er vaak niet op. (Ben ooit heel ziek geweest van een slecht ei). Zo gezegd zo gedaan, hij zou wel even eiersalade maken met de eitjes want volgens de drijftest waren die allemaal goed.
Hij heeft ze in een grote pan gedaan en aan het koken gebracht op het gasfornuis in de keuken. Na een paar minuten brak 1 ei open en een lucht dat daaruit kwam.![]()
Ik heb 3 dagen alle ramen open gehad en non-stop wierrook lopen branden om het eruit te krijgen.
StalMelyn schreef:Joycie, nee de Wyandottes hebben te kleine vlekjes, bedoel echt zoiets:
[ [url=m/Ph6Xs2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier in de buurt heeft iemand ook zo een kip maar dan qua vorm een wat ronder soort. Niet zo iel zeg maar.
StalMelyn schreef:Joycie, nee de Wyandottes hebben te kleine vlekjes, bedoel echt zoiets:
Hier in de buurt heeft iemand ook zo een kip maar dan qua vorm een wat ronder soort. Niet zo iel zeg maar.
SloppyScone schreef:StalMelyn schreef:Joycie, nee de Wyandottes hebben te kleine vlekjes, bedoel echt zoiets:
Haha, het lijk net een kleurplaat zo!