Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Wat een dotjes zeg!
Wat ik me wel afvraag. Is het niet sneu om het op deze manier te doen? Ze hebben nu geen moederfiguur die ze dingen leert? Ik weet niet hoe het met kippen werkt maar die vraag schoot me te binnen
black_kelpie schreef:capopjekop schreef:Wat een dotjes zeg!
Wat ik me wel afvraag. Is het niet sneu om het op deze manier te doen? Ze hebben nu geen moederfiguur die ze dingen leert? Ik weet niet hoe het met kippen werkt maar die vraag schoot me te binnen
Met een kloek erbij is natuurlijk wel het mooist, maar elk kippig gedrag zit voorgeprogrammeerd. Zo verzonnen ze gelijk de eerste dag buiten dat een stofbad fijn is en hoe dat moet. Vaak begint eentje ergens mee en doet de rest het na. Zonder kloek redden ze zich heel prima, ze hebben elkaar.
Frummels schreef:Ohh wat heerlijk dit! Ik volg ook mee!Zou zo graag kipjes willen, maar we verhuizen binnenkort en onze nieuwe tuin is niet zo heel groot (5x4) dus dat vind ik dan wat sneu. Des te leuker dat ik via dit topic de jouwe kan volgen!
Pandora2 schreef:Haha...allemaal lekker op elkaar gepropt![]()
Hondje vindt het kleine grut best vermakelijk zo te zien
Frummels schreef:Daar ga ik eens naar kijken, die ken ik niet.(Had mijn zinnen gezet op zijdehoentjes
maar bedacht me toen dat de tuin wat klein is).
Wat mij betreft kunnen ze door heel de tuin. Poes kijkt er niet van op of om.
Eerst maar eens verhuizen eind zomer en dan kijken we wel even verder.
Heerlijke grote tuin heb jij trouwens!