Vandaag hebben ze voor het eerst een beetje brinta pap gehad!
Moet zeggen dat mijn handen nog meer onder de pap zaten dan de kleintjes zelf, maar uiteraard gaat het niet helemaal zonder geknoei

Ik heb meteen even wat foto's van ze allemaal gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annefleur200 schreef:Wat ontzettend schattigik heb 2 rusjes nu maar zou zo graag weer een syr willen. Maar na de laatste durf ik het niet meer aan. Ze was niet tevreden met haar hok van 150 cm dus vdat was erg lastig
Zoolgangster schreef:Annefleur200 schreef:Wat ontzettend schattigik heb 2 rusjes nu maar zou zo graag weer een syr willen. Maar na de laatste durf ik het niet meer aan. Ze was niet tevreden met haar hok van 150 cm dus vdat was erg lastig
Ik had een Syr die als ze losliep in huis nog naar 1 bepaald rooster liep om daar aan te gaan knagen, terwijl ze een ruime bak had (lang voordat hamsterscaping "in"werd, hield men al Syren in plussize aquariumbakken).
Dus of het dier nou echt niet tevreden was, het is wel zo dat hormonen een boel doen... krijg je dat mannetjes willen uitbreken omdat ze ergens een verleidelijk luchtje geroken hebben, of dat vrouwtjes misschien letterlijk "loops" worden. En het zijn ook gewoontediertjes: hebben ze eenmaal de gewoonte ergens tot vervelends toe aan te knagen, dan bijven ze dat doen.