Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Herberekening: 138 euro maar dan moet ik wel beide kasten verbinden met elkaar door er een gat in te boren. Wil dan wel 150 x 58 haha.
Maar dan moet er nog zeil, plexiglas e.d in. Dus reken maar 250 euro of meer. Dan laat ik het wel even zoals het is!
xDenies schreef:MarlindeRooz schreef:Herberekening: 138 euro maar dan moet ik wel beide kasten verbinden met elkaar door er een gat in te boren. Wil dan wel 150 x 58 haha.
Maar dan moet er nog zeil, plexiglas e.d in. Dus reken maar 250 euro of meer. Dan laat ik het wel even zoals het is!
Hoe kom je op 150?x58, die maten ken ik niet van de PAX
xDenies schreef:Nee hoor, er zit gewoon kwantum zijl in de kasten die deels omhoog loopt aan de wanden zodat er geen urine achter komt.
Ianrowan2009 schreef:WoW!! Wat gaaf TS! Ik kijk echt mijn ogen uit!
Doe je ook thema’s?
Want dan wil ik straks het kerstdorp wel eens zien
xDenies schreef:Ianrowan2009 schreef:WoW!! Wat gaaf TS! Ik kijk echt mijn ogen uit!
Doe je ook thema’s?
Want dan wil ik straks het kerstdorp wel eens zien
Toen ik het scapen kreeg zoals ik het wilde had ik deze gemaakt voordat ik thuis kwam te zitten. Toen ik weer terug aan het werk kon na vijf weken is het Hamsterscaping de 'media' in gegaan.
[ [url=m/mUMa4N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze keer zal het dus echt wel een stukje extremer worden
Yacintha schreef:Ik ben bang dat ik kan stoppen met hokken zoeken, ik had net een mooie gevonden.. Vond ik mijn hamster dood in het hok![]()
Ik hoopte nog dat het een winterslaap zou zijn (het kan bij mij in huis nog wel eens koud worden), maar zelfs na pogingen tot rustig opwarmen gebeurt er niets meer. Voer blijft onaangeroerd en er zijn ook geen trage reflexen te zien.. Ze was al vrij oud, maar ze is echt midden in het hok overleden, zo'n rare plek..