Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Spruitjee schreef:Een vergunning voor de osjes? Is UBN nummer niet genoeg voor huisdieren?
. Kamiel verandert niet zoveel

.
Pandora2 schreef:Die kleur staat hen goed !

. Heb vandaag z'n halstertje kunnen aandoen zonder dat ie weg liep, zonder een emmertje voer te gebruiken. Gewoon een handje brokjes als beloning en dat gaat heel goed zo
.
. Ik word hier thuis overigens nog steeds mee gepest
, het is wel logisch hoor
, wil je even duidelijker uitleggen? Noblesse_ schreef:BlondCowgirl, ik snap je redenering, het is wel logisch hoor
![]()
butengeweun: Ik snap je vraag niet helemaal denk ik, wil je even duidelijker uitleggen?
! Je zegt dat het touw eigenlijk boven op de neus vastgeklikt moet worden, als ik het goed begrijp
? Daar kan je zeker wel gelijk in hebben hoor haha, ben zelf niet zo ervaren met koeien dus ik probeer maar iets op m'n eigen manier
. Halster kan je inderdaad op 2 manieren omdoen, zodat de ring vanboven of van onder zit... wat is het verschil met de ring bovenaan? Aangezien Fonzie gewoon netjes reageert op de ring onderaan
.
Dus wat de rede is geen idee ook niet gevraagd.butengeweun schreef:Zo moest het volgens mijn da en de boer waar ik toen was touw vast aan de bovenkant van de neus. Ik had hem ook touw naar beneden en toe moesten ze hard lachen want was een echt paardenmeisje (altijd leuk mijn da is ook hun da)
Plaatje van google
https://www.google.nl/search?q=koehalst ... sQuBFWM%3A
? Aangezien hij gewoon netjes reageert...