Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Lekker blijven fokken ook nog?
Hermafrodisie komt bijna nooit voor bij honden. De kans op herhaling is extreem klein.
Met verschillende fokkers en dierenartsen is er overleg geweest over de wenselijkheid om de teef nog een keer te laten dekken.
Ik ga er toch vanuit dat al deze experts bij elkaar meer inzicht hebben dan dat je als buitenstaander kan hebben zonder volledige informatie
farahdiba46 schreef:Lente schreef:Lekker blijven fokken ook nog?
Hermafrodisie komt bijna nooit voor bij honden. De kans op herhaling is extreem klein.
Met verschillende fokkers en dierenartsen is er overleg geweest over de wenselijkheid om de teef nog een keer te laten dekken.
Ik ga er toch vanuit dat al deze experts bij elkaar meer inzicht hebben dan dat je als buitenstaander kan hebben zonder volledige informatie
ja, er is toch alweer een ander nest van deze ouderdieren geweest of in de planning, buiten het geslacht om is deze hond ook helemaal niet goed.
Lente schreef:Lukraak fokken
Mijn schoonouders zijn erkende fokkers waar de raad van beheer ook gewoon over de vloer komt.
Op dit moment gaat het niet goed met Cinner. Hij lijkt te manken en net piepte hij. Dat doet hij nooit.
Even overlegd en morgen gaan we met hem naar de dierenarts.
Met het hele gezin want we hebben er geen goed gevoel bij. Zometeen komt mijn schoonmoeder metacam brengen. Die van ons is op...
Lente schreef:Lukraak fokken
Mijn schoonouders zijn erkende fokkers waar de raad van beheer ook gewoon over de vloer komt.
Op dit moment gaat het niet goed met Cinner. Hij lijkt te manken en net piepte hij. Dat doet hij nooit.
Even overlegd en morgen gaan we met hem naar de dierenarts.
Met het hele gezin want we hebben er geen goed gevoel bij. Zometeen komt mijn schoonmoeder metacam brengen. Die van ons is op...
farahdiba46 schreef:ja, zo akelig dat het lukraak fokken met zulke honden als resultaat me erg aangrijpt. Deze hond heeft dwerggroei, kromme poten en is blind. Maar joehoe de "experts" zeggen dat er niets aan de hand is met de oudercombie. Schiet mij maar lek.