Sterker nog; Mijn kat nam het me niet in dank af toen ik er 1 bij nam! haha Katten kunnen zich prima alleen redden!
Ruby1995
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-15 16:46
Even een live fotootje van Sammie(tje)
Pandora2
Geplaatst: 06-02-15 17:38
Pluis wordt al aardig groot ! Hij heeft ook zo'n heerlijke fluffy staart Ik draai daar altijd krulletjes in 's avonds al ze bij mij ligt te slapen...tot ze het beu wordt
En ja.......katten zijn solidair levende roofdieren maar ze passen zich snel aan hoor. Maar als je Sammie genoeg aandacht en afleiding kan geven kan een kat ook goed alleen.
Ruby1995
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 15:38
Het gaat heel goed met m'n bolliewollie
Alleen het moment dat die eind april naar buiten mag komt steeds dichterbij en vind t best eng. Ben veelste bang dat hem iets over komt, binnen houden lukt niet omdat wij grote openslaande deuren open hebben staan in de zomer en vind ook wel dat die frisse lucht mag krijgen.
Een kattenren enzo word hem niet, wij hebben wel een grote tuin, misschien dat ik hem in de tuin kan houden.... Maar hoe? Er komt absoluut hier geen draad enzovoorts erover heen, willen ze hier niet hebben.
je kan hem natuurlijk aan een tuigje doen... maar daar ben ik niet zo'n fan van. je zou wel een tuigje kunnen aanschaffen. zo heb ik het mijn kitten ook buiten geleerd, aan het lijntje hij vond het doodeng eerst buiten en dan het laatste stukje uiteindelijk los met iemand die hem binnen riep en zo steeds verder en hij komt nog altijd aan racen als je hem roept
Ruby1995
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-15 22:04
Sammie is as zaterdag alweer 5 maandjes oud
Niet zo'n mooie foto, maar net gemaakt met m'n telefoon.