Wat zijn ze ontzettend mooi
En wat ben ik blij voor je na zoveel verdriet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

,leuk voor Knut,die gaat het echt super krijgen,maar ik ga dat gekke mannetje wel missen,hij was echt zo leuk...
dank je wel!! Diablo schreef:ralphtdw schreef:Wat een gave honden vind ze stuk voor stuk erg mooi.
Ik hou wel van dit soort kruisingen.
ik heb de ruimte om het huis en ben alle dagen veel thuis.
En heb zelf ook een Engelse stafford.
Maar heb van de week besloten dat ik 2 pups van mr ouders neem.
het is wel heeeeel wat anders maar kon het niet laten.
2 chihuahua's haha. En mijn ouders vinden het erg leuk dat ze bij ons kwamen dat wouden ze het liefst
maar als ik dat niet gedaan had had ik wel even kennis willen maken
Je kunt ook allebei doen, hebben wij ook, vier Cane Corso's en drie chihuahua' s, erg leuk.
kimmie261 schreef:ja ik vind ze ook wel heel goed gelukt moet ik eerlijk zeggen
Knuttie is gisteren verhuist...,leuk voor Knut,die gaat het echt super krijgen,maar ik ga dat gekke mannetje wel missen,hij was echt zo leuk...
maar wat voor hond heb je erbij loody??
rocymaxdank je wel!!

,en missen doe ik hem nu al,hij was echt wel aanwezig met die dikke kop van hem...maar ja,kon ik ze maar allemaal houden he...alhoewel,de dames hier elkaar aardig in de haren kunnen vliegen,en dat voor maar 9 weken oud... 

,voorheen was molly de pineut,maar die is vorige week maandag weggegaan,en nu is het dus lotus die de dupe is...

,het is gewoon jammer dat ze zo dominant is,zij was echt hét eerste hondje waarvan ik zei dat ze zou blijven ( samen met dexie) ,zo zie je maar hoe anders het kan lopen... fargo schreef:Loisje en Red hebben van die lieve rimpels op hun koppie alsof ze allebei heeeeel hard aan het nadenken zijn de hele tijd. Ze zijn prachtig allemaal ook Aqua is echt mooi. Hoop dat ze snel een eigen plekje krijgt!