jacqueline_Y schreef:bij de dierenarts hebben ze ook een scan op een chip uit te lezen, dat zou je kunnen doen als de kittens 9 weken zijn en hun eerste inenting moeten krijgen. Gelijk moederpoes meenemen en laten uitlezen.
Moeders is niet gechipt.
@Roadracer & merrylegs, aan de hand van de grammen zou je inderdaad gelijk hebben, dan zouden ze rond de 21 dagen zijn.
Echter qua ontwikkelingen staat er deze quote:
Citaat:
Toelichting op de foto’s
De kittens op deze pagina zijn 17 dagen oud en hebben de oogjes nu goed open. Kittens van deze leeftijd kunnen al een beetje staan en kijken rond. De oortjes staan nog steeds niet rechtop, maar een beetje naar voren gevouwen.
Aan de hand hiervan gok ik dat ze dus rond die leeftijd zetten, ik denk zelf een dag of twee ervoor, want de oren zijn wel nog goed gevouwen maar ze beginnen dus wel al hun 'eerste wankelende stapjes' te zetten zoals dat staat beschreven.
@Amaris, hier staan ze ook overal op plekke waar we er geen last van hebben, maar deze staat natuurlijk bij haar en dat is vrij kort bij de bank. Ik dacht even dat ik eraan onderdoor zou gaan, wat. een. stank.